B&O trådløs, opladning.
Fra : Jim

Dato : 03-05-05 10:04

Jeg har fået en B&O trådløs trelefon, som bare er lækker at betjene.
Der er dog det lille 'men', at den ikke sjatlader, men bruger stømmen,
til den på et eller andet tidspunkt meddeler, at den skal oplades.
Jeg kan have telefonen siddende i standeren natten over, og når jeg så
har haft den med udenfor et par minutter, så kan den bede om at blive
ladet op.
Er alle B&O-telefoner sådan?- altså de trådløse..

Mvh. J.

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-05-05 10:27

Jim skrev:

> Er alle B&O-telefoner sådan?- altså de trådløse..

Vi har et par BeoCom4 og de er i hvert fald *ikke* sådan...
Hans

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 12:01

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Vi har et par BeoCom4 og de er i hvert fald *ikke* sådan...

Ok, men det er måske fordi min er en af de billige modeller? .. ;0)
http://www.bang-olufsen.com/web2/systems/product.asp?section=systems&sub=tp&prodid=543

J.

Fra : Hans Paulin

Dato : 10-05-05 19:35

Jim skrev:

> Ok, men det er måske fordi min er en af de billige modeller? .. ;0)
> http://www.bang-olufsen.com/web2/systems/product.asp?section=systems&sub=tp&prodid=543

Ligner da vores på en prik!?
Hans

Fra : Jim

Dato : 10-05-05 19:53

> Ligner da vores på en prik!?

Og nu har jeg lige fået den tilbage fra B&O efter en softwareupdate.
Men den giver stadig ikke udtryk for, at den sjatlader.
Den beder om at få opladet batteriet, hvorpå den blinker i led´en i
ryggen.
Den sættes i standeren og fortsætter blinkeriet i 5 sek eller noget i
den retning, hvorpå den holder op.
Personalet hos min lokale B&O-forhandler fortæller, at den ikke skal
lyse i led´en, når den lader.

Hvad er korekt?

J.

Fra : Johnny

Dato : 10-05-05 20:16

> [...]
> retning, hvorpå den holder op.
> Personalet hos min lokale B&O-forhandler fortæller, at den ikke skal lyse

Min lyser også kun i 5 sek efter den er sat i standeren og når den så har
stået 10-15 timer er den fuld opladet, efter at den har været helt afladet.

Johnny

Fra : Jim

Dato : 10-05-05 20:31

"Johnny" <sibbert7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Min lyser også kun i 5 sek efter den er sat i standeren og når den så
> har stået 10-15 timer er den fuld opladet, efter at den har været helt
> afladet.

Ok, men oplever du så nogen gange, at den beder om at komme til
opladning, selvom du kun har haft den fri af laderen nogle få minutter?
Det var det, jeg oplevede med min.
Nu må jeg så håbe, at den nye software update har udbedret problemet.

Mvh. J.

Fra : Bjarne Just

Dato : 11-05-05 06:50

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message

> [...]
> Det var det, jeg oplevede med min.
> Nu må jeg så håbe, at den nye software update har udbedret problemet.

Hej,

Det er korrekt, at der går nogle sekunder før Beocom 4 holder op med at
blinke efter den er placeret i laderen - sådan er den konstrueret.
Dernæst går der nogle timer før den er ladet fuldt op igen, og tager man den
ud af laderen i den periode vil der naturligvis gå kortere tid, inden den
beder om at komme i laderen igen.

Dernæst tror jeg du vil opdage en forbedring med den nye software

mvh,
Bjarne

Fra : Jim

Dato : 11-05-05 07:55

"Bjarne Just" <bjarne_just@mailis.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> den
> beder om at komme i laderen igen.
>
> Dernæst tror jeg du vil opdage en forbedring med den nye software

Jeg takker for forklaringen.
Så er jeg mere rolig, når det hænger således sammen.
Hvad er det for forbedringer, man har fået med den ny software?

Mvh. Jim.

Fra : Bjarne Just

Dato : 11-05-05 14:34

> Jeg takker for forklaringen.
> Så er jeg mere rolig, når det hænger således sammen.
> Hvad er det for forbedringer, man har fået med den ny software?
>
> Mvh. Jim.

Der er lavet en forbedring på batteri-alarmen, således du fremover ikke får
alarmen før batteriet virkeligt er afladet. Før gav den alarm selvom der var
masser af "sovs" på batteriet. Du skulle nu gerne opleve en standby tid >150
timer.

mvh,
Bjarne

Fra : Jim

Dato : 11-05-05 14:42

> [...]
> der var
> masser af "sovs" på batteriet. Du skulle nu gerne opleve en standby

Eminent.. Takker..

Mvh. J.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 03-05-05 14:21

Hej,

On Tue, 3 May 2005 11:04:20 +0200, "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk>
wrote:

> [...]
>ladet op.
>Er alle B&O-telefoner sådan?- altså de trådløse..

Vores Beocom 6000 lader med det samme man sætter den i laderen.

** Lars

Fra : Jim

Dato : 03-05-05 14:44

"Lars Knudsen" <larsnospam@landligtxxx.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,

> Vores Beocom 6000 lader med det samme man sætter den i laderen.

Ok.. Jeg må vist lige spørge en forhandler, hvad den skal.
Og hvis den skal, så skal den. ;0)

Jeg vender tilbage senere.

Mvh.