trådløse telefoner med basestation/lader p~
Fra : Kim

Dato : 29-04-05 09:57

Hej
Vi overvejer at anskaffe nye/flere trådløse telefoner - har pt en doro
8085 - Vi kunne godt tænke os at en evt basen skulle hænge på væggen - er
der nogen kan give mig et link / navn på en der kan det - også gerne med en
anbefaling af telefonen!. Er der flere muligheder, så foretrækkes noget der
ikke er for stort, gerne en "pakke" med 2 el. 3 telefoner, og kan det fåes
til mindre en prisen på en bondegård, så er det også at foretrække

MVH Kim

Fra : JSH

Dato : 30-04-05 09:35

"Kim" <no-spam(thankUmam)@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Vi overvejer at anskaffe nye/flere trådløse telefoner - har pt en doro
> 8085 - Vi kunne godt tænke os at en evt basen skulle hænge på væggen

Jeg har en siemens 4000 hvor basen sidder inde i et skab (den pynter jo
ikke)

>- er der nogen kan give mig et link / navn på en der kan det - også gerne
>med en anbefaling af telefonen!.

der er tildmeldt 1 simens 4000 og 3 medion (købt i Aldi)
du skal blot huske de skal være GAP kombatibel det virker perfekt

JSH.