gigaset 100
Fra : Ejner Pedersen

Dato : 21-04-05 08:43

hvordan tilmelder man et ekstra håndset til siemens gigaset 100.

Ejner

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-04-05 13:39

"Ejner Pedersen" <ejner@7913.net> wrote in message
> hvordan tilmelder man et ekstra håndset til siemens gigaset 100.

Læs i manualen det er meget nemt....! der er flere 100 set... mit s100 skal
man trykke knappen på basen ind, og så gøre hvad der står i manualen for
håndsætttet.

Fra : Ejner Pedersen

Dato : 22-04-05 22:02

det er ikke min telefon. hende jeg skulle hjælpe, kan ikke finde sin manual

Fra : Ukendt

Dato : 22-04-05 23:07

Den 22/04-2005 klokken 23:02, skrev
i <4269662c$0$17945$c3e8da3@news.astraweb.com>:

> det er ikke min telefon. hende jeg skulle hjælpe, kan ikke finde sin
> manual

Kan denne bruges?

<http://communications.siemens.com/repository/916/91673/gigaset_a100_userguide_2_dk_dan.pdf>

Med venlig hilsen,