Telsome: hvilke codecs understøtter de?
Fra : Carsten

Dato : 10-03-05 20:42

Hej alle

hvilke codecs understøtter telsome, nu har jeg prøvet at instille hele min
handytone 486 til kun 1 codec og så virker det slet ikke, uanset hvilket et
jeg vælger at sætte alle valgmulighederne til.

Jeg vil se hvor meget jeg kan "drosle" den krævede båndbredde ned til.

nogle med et godt svar til mig?

Fra : PØLLE

Dato : 10-03-05 21:04

Hej Carsten

Det klogeste du kan gøre er at spørge Telsome direkte under "Min Telsome" >
"Helpdisk", de er lynende hurtig til at svare.

Men jeg som Telsomebruger kan oplyse, at jeg bruger G711a.

PØLLE