Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Zyxel prestige 2000 ATA til Telefin
Fra : Jim

Dato : 10-03-05 19:49

Hej

Jeg har en Zyxel prestige 2000 ATA som jeg forsøger at sætte op til telefin.
Det er som om at den ikke vil connecte.

Jeg bruger følgende indstillinger:

SIP Number             sip1035641
SIP Local Port (1024-65535)       5060
SIP Server Address          ser.telefin.dk
SIP Server Port (1024-65535)    5060
REGISTER Server Address       ser.telefin.dk
REGISTER Server Port (1024-65535)    5060
SIP Service Domain          ser.telefin.dk

Authentication

Authentication User-ID       sip1035641
Authentication Password       **********

Er der nogen der kan hjælpe ?

/Jim

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 10-03-05 20:00

Min er sat op magen til.. Måske er det fordi du skal ind under Advaced
settings og aktivere stun med server stun01.telefin.dk

/Thorkild

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 10-03-05 20:04

Ups min det er en prestige 2002, så det er nok ikke det samme

/Thorkild

Fra : Jim

Dato : 10-03-05 20:09

Thorkild Nielsen wrote:
> Ups min det er en prestige 2002, så det er nok ikke det samme
>
> /Thorkild
>

> "Thorkild Nielsen" <Thorkild_fjern_@s16.dk> skrev i en meddelelse

LOL Det er min også

Jeg har også under Anvanced aktiveret stun med samme server.

Men der er bare ikke noget hul igennem.

Jeg har den direkte i mit kabelmodem, og den kan gå online.

/Jim

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 10-03-05 20:21

Hvis det er tdc. kan det være at du kun har et ip nr.

Prøv at slukke din computer, og prøve igen.

Jeg har min efter min router, men før min svitz, derved skulle den stadig
kunne prioterer..

Fra : Jim

Dato : 10-03-05 20:45

Thorkild Nielsen wrote:
> Hvis det er tdc. kan det være at du kun har et ip nr.
>
> Prøv at slukke din computer, og prøve igen.
>
> Jeg har min efter min router, men før min svitz, derved skulle den stadig
> kunne prioterer..

Jeg har stofanet og er logget på, det gælder alle de 5 IP adresser jeg
har til rådighed, og både min pc og Zyxel har fået tildelt en.

Det med at slukker har jeg nu prøvet det virker ikke

/Jim

Fra : Jim

Dato : 11-03-05 19:36

Thorkild Nielsen wrote:
> Hvis det er tdc. kan det være at du kun har et ip nr.
>
> Prøv at slukke din computer, og prøve igen.
>
> Jeg har min efter min router, men før min svitz, derved skulle den stadig

Mon det kan være den telefon jeg har bag "routeren" der er problemet ?
Jeg har pt kun en trådløs...

/Jim

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 11-03-05 22:10

Det tror jeg ikke. Jeg har et sæt Panasonic trådløse til min. De virker ok.