Server hos Telefin
Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 10-03-05 19:41

Jeg var ved at sætte en ny iptelefon op til min telefinkonto for et par dage
siden. Der var opsætningen rettet til voip2.telefin.dk i stedet for
voip1.telefin.dk som jeg havde kørt med.

Ville så lige tjekke igen i dag.. Nu er den rettet til ser.telefin.dk ..
Uden at jeg har fået besked om det.

Er der nogen der har prøvet at bruge den nye server, og er der andre der har
oplevet det uden at få besked?.

/Thorkild

Fra : Martin Dantoft

Dato : 11-03-05 17:55

Hej Alle sammen.

Torkild skriver at han ikke har fået noget svar/besked fra Telefin.... Hmmmm
Sært nok også derfor jeg har skiftet.... Telefin hverken svare eller giver
besked om noget som helst, det er et rigtigt amatør skuffe selskab som bare
ikke kan finde ud af en skid. Der sker først noget når man ringer til dem og
lader dem forstå at man er letter "pist" over deres super dårlige
kundeservise.... og service generalt.

Martin

Fra : Thorkild Nielsen

Dato : 11-03-05 22:08

Nu må i ikke misforstå mig.. Jeg har ikke klaget til telefin.

Jeg undrede mig bare, at når man logger på sin konto og ser hvordan man skal
sætte sin konto op, er det ændret uden at man har fået noget at vide om det.

Jeg har haft mange problemer med telefin indtil nu. De skrev så på deres
hjemmeside at nu var alt opdateret og alt skulle virke, så derfor ærgere det
mig at hvis de har sat nyt udstyr op, og at jeg ikke bliver informeret om at
de beder mig ændre server.

/Thorkild

Fra : noone

Dato : 11-03-05 19:20

Det kunne være fordi der ikke er KRAV om at du skal skifte at du ikke
har hørt noget, og den anden server måske stadig køre ?