Byggeriet er igang.
Fra : Ulla & Mike

Dato : 30-05-01 19:06

Hej alle,
så er vi tilbage på nettet efter en midlertidig ufrivillig afbrydelse....
Manden,(drengen), vi købte gården af skulle fjerne et tørreanlæg til korn
for små 14 dage siden. Et sådant anlæg bruger strøm, så for at fjerne
anlæget skulle der afmonteres nogle ledninger...... Anlæget står i vores
lade og er derfor tilsluttet vores måler, Mike gik ud i laden og sagde at
der skulle en elektrikker til at afmontere,... jo jo det skulle manden nok
sørge for at der blev tilkaldt, hvorefter manden(23år) siger til sig selv,
det kan jeg sg* nok selv ordne......480 wolt eller deromkring fes igennem
ledningerne i alle bygninger.....resultat: ALT kaput. vaskemaskine, 2
paraboler, video, playstation, vores og Marks anlæg, og vores elskede
computer......

NU er vores byggeri kommet igang, og det ser ud til at det bliver rigtig
godt.
vi glæder os til det er overstået, og kan få flyttet alt på plads igen.
Rigtig god sommer til jer alle.
Hej fra Ulla.
-Mit helbred fejler ikke noget, selvom jeg er gift og har 2 børn.-

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 30-05-01 19:30

Ulla & Mike skrev:

>så er vi tilbage på nettet efter en midlertidig ufrivillig afbrydelse....

I har været savnet.

>det kan jeg sg* nok selv ordne......480 wolt eller deromkring fes igennem

I lever sgisme da et spændende liv.

>ledningerne i alle bygninger.....resultat: ALT kaput. vaskemaskine, 2
>paraboler, video, playstation, vores og Marks anlæg, og vores elskede
>computer......

Hvor meget havde han så sparet ved den lille øvelse?

>Rigtig god sommer til jer alle.

Jow tak. I lige måde, men så kan i filme da ikke bare fise af og lade
os selv om resten.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Ulla & Mike

Dato : 30-05-01 22:58

Kaj Svenningsen <skrev
> Hvor meget havde han så sparet ved den lille øvelse?
Ca minus22.000 -23.000 kr. Bortset fra at det er vores egen forsikring der
skal betale.....

> Jow tak. I lige måde, men så kan i filme da ikke bare fise af og lade
> os selv om resten.

Næææh nej vi bliver skam lige her, hvis ellers strømmen vil...
Godnat.
Ulla.

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 31-05-01 06:43

I stødet

"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> wrote in message news:9f3q4r$a8q$2@news.inet.tele.dk...

> [...]
> skal betale.....

> Næææh nej vi bliver skam lige her, hvis ellers strømmen vil...

Det lyder som om, han har taget strøm på jer

Så må I da lige være 'i stødet' til at lade os vide, hvordan det skrider frem!

I har da vist kun to muligheder: Enten gøre som Bamse eller som admiralen.

--
MVH Robert Refsgaard
----

P.S. Jeg kunne godt bruge 'morgenstrøm' til at komme i stødet med. Siden vi genoptog vores samspilsramte samliv lige før påske - har
jeg ikke sovet igennem en eneste nat. Det er trættende. Jeg kan godt mærke, at jeg ikke er 17 år længere - nu føler jeg mig som en
på 18. God arbejdslyst ;-D

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-05-01 15:49

Robert Refsgaard skrev:

>Så må I da lige være 'i stødet' til at lade os vide, hvordan det skrider frem!

Ulla slår gnister du.

Fra : Ulla & Mike

Dato : 31-05-01 19:13

Kaj Svenningsen skrev

> Ulla slår gnister du.
GNISTER Ja I kan tro jeg slog gnister. Det er ærgerligt at sådan noget sker,
men det hjalp nu lidt at se gerningsmandens flove fjæs, han kom nemlig og
skulle forklare sig mens vi havde gæster...Hæ hæ hæ.
Byggeriet ligner noget der er løgn, men som man siger, så skal det jo være
skidt inden det kan blive godt, det må godt nok blive rigtig godt så.......

Gulvet i Marks værelse er røget ud, og mureren kommer imorgen og fjerner det
gamle sand og cement. I det der skal blive badevær. har tømrerne fjernet de
"høj isolerende og ubrændbare" seltex plader..
Vi har en lille tvist med komm. om fliser på væggen i bruseniche, fliser er
nemlig for dyre til at kunne være "bedst og billigst" og jeg ved jo af
erfaring at malet glasvæv ikke holder i vådzoner. Min mester siger iøvrigt
også at det er ulovligt at bruge glasvæv i vådzoner..... Ergo'en blev helt
bleg da jeg spurgte om Vojens komm. virkelig ville være med til at lave
noget ulovligt.. ( måske jeg så skal spørge om jeg skal male det hele
selv......"ORANGE" selvfølgelig...Eller swårt som man ville sige på Thyholm
kanten.. ...) vi må jo spare hvor vi kan...

Som I alle nok kan se, så er jeg i et forrygende humør for tiden, alle vore
slag nyttede alligevel noget kan man se nu.

Jeg kan ikke huske hvordan man laver en ny signatur !Hjælp!( der er jo ikke
nogen på vores nye computer) så I får lige et manuelt
Hej fra mig.

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-05-01 19:33

Ulla & Mike skrev:

>men det hjalp nu lidt at se gerningsmandens flove fjæs, han kom nemlig og
>skulle forklare sig mens vi havde gæster...Hæ hæ hæ.

I gør en del for at underholde gæster.

>Vi har en lille tvist med komm. om fliser på væggen i bruseniche, fliser er
>nemlig for dyre til at kunne være "bedst og billigst" og jeg ved jo af

Flyt til Thyholm. De tæsker da fliser på gulv og vægge, når min
vaskehal repareres.

>selv......"ORANGE" selvfølgelig...Eller swårt som man ville sige på Thyholm
>kanten.. ...) vi må jo spare hvor vi kan...

Do ka da tapetser mæ gamel aviser. De er næm å skywt.

>Som I alle nok kan se, så er jeg i et forrygende humør for tiden, alle vore
>slag nyttede alligevel noget kan man se nu.

Dejligt at se dig sådan. Det kneb lidt undervejs.

Fra : Ulla & Mike

Dato : 31-05-01 20:34

Kaj Svenningsen skrev

> I gør en del for at underholde gæster.
Jeps, det er altid sjovt at være gæst hos os der sker faktisk altid noget,
som her til aften da Andreas smed sin sut ind til hønsene og der var en
kæmpe slåskamp før førerhønen løb rundt med den i munden.... Øj hvor vi
grinte. Andreas (1½) syntes derimod ikke det var så sjovt.

> Do ka da tapetser mæ gamel aviser. De er næm å skywt.
Du har sg* da også altid et godt råd... Men det er vist ikke godt at give
komm. den ide med aviser, det kunne jo være det så blev standart.

> Dejligt at se dig sådan. Det kneb lidt undervejs.
Ja det kneb, men når det kneb aller værst, så havde vi jo JER.....
Min gamle mor er ved at få knopper over mig når jeg fortæller at nu har
Lotte og nogle af de andre været til Rehab, og nu er Sørens kæreste gravid,
og nu er Kaj ved at dø igen......
P.S Min gamle mor synes du ser så hyggelig ud med alt dit skæg..... Bare
rolig nu Annette.. Min mor er lykkelig gift med min far.

Har lige fundet ud af at lave signatur, nu mangler jeg bare at få rettet Sv:
til Re:
(HJÆLP)

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 31-05-01 21:58

Hej Ulla
"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> wrote in message news:9f6644$t6v$2@news.inet.tele.dk...

> [...]
> kæmpe slåskamp før førerhønen løb rundt med den i munden.... Øj hvor vi
> grinte. Andreas (1½) syntes derimod ikke det var så sjovt.

Fik Andreas sutten igen?

> Du har sg* da også altid et godt råd... Men det er vist ikke godt at give
> komm. den ide med aviser, det kunne jo være det så blev standart.

Det bliver vel skiftet hvert syvende år?

> [...]
> P.S Min gamle mor synes du ser så hyggelig ud med alt dit skæg..... Bare
> rolig nu Annette.. Min mor er lykkelig gift med min far.

Det er bedre end Kig ud/ind. I hvertfald hurtigere - når serveren ikke holder fagligt møde (Det 'hurtige' Stofanet)

>Har lige fundet ud af at lave signatur, nu mangler jeg bare at få >rettet Sv: til Re:
(HJÆLP)

Prøv:
Funktioner, Indstillinger, fanen Send, knappen Internationale indstillinger:
Brug altid engelske brevhoveder ved svar.

Fra : Ulla & Mike

Dato : 21-06-01 19:01

Robert Refsgaard skrev

> Fik Andreas sutten igen?
Jeps, Han var godtnok noget gal på hønsene de efterfølgende dage, men det er
da slut nu, nu fodrer han igen på livet løs, med rugbrød, græs, sutter og
sten. Det er forresten nogle knaldgode æg vi får, så jeg tror vi lader ham
fodre for eftertiden.

> Det bliver vel skiftet hvert syvende år?
Det er jo os selv der skal stå for vedligeholdelsen, så.... vi må jo så til
at samle aviser..

> [...]
> Funktioner, Indstillinger, fanen Send, knappen Internationale
indstillinger:
> Brug altid engelske brevhoveder ved svar.
Virker IKKE når jeg gør sådan, den bliver ved med at skrive Sv. Øv Øv.

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 21-06-01 19:48

"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> wrote in message news:9gtcgr$p7t$1@news.inet.tele.dk...

Det er forresten nogle knaldgode æg vi får, så jeg tror vi lader ham fodre for eftertiden.
Tillykke : I har opfundet en ny hønserace: Suttehøns

> Det er jo os selv der skal stå for vedligeholdelsen, så.... vi må jo så til
> at samle aviser..
Man behøver jo så ikke at tage læsestof med på das. (Tysk = das Das)

> Sv: til Re:

Funktioner, Indstillinger, fanen Send, knappen Internationale
indstillinger ...."Min OE6 bruger [Western European ISO] i den blå valgbjælke ovenover fluebenet i [Brug altid engelske brevhoveder
ved svar]."

> Virker IKKE når jeg gør sådan, den bliver ved med at skrive Sv. Øv Øv.
Så..så ...så

> --
> Hej fra Ulla
> -Mit helbred fejler ikke noget selvom jeg er gift og har 2 børn-
Vi har haft besøg af ny ergo i dag. Hun mente, det ville gå hurtigere, hvis vi ankede det afslag, hun kom med på afslaget af anken,
vi indgav på det første afslag.....tror jeg nok det er .... novedledes -(dk=sådan cirka)
Ergo vidste Ergoen på forhånd, at hun ikke ville være populær.
Afslaget gik på, at man ikke kunne se, at det ville lette dagligdagen for Lisbeth. Hm.
Hvis man nu fik rigtig besked fra amtet, man skulle bevilge hjulene - måtte man jo gøre det. (Det blev åbenbart over hendes lig!)
Jo - jeg ved godt, at jeg er utålmodig. Det er jo kun lidt over et år siden, vi søgte første gang. Mon kommunen har valgt at udmatte
os med afslag?

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Ulla & Mike

Dato : 21-06-01 20:30

Robert Refsgaard skrev

> [...]
> indstillinger ...."Min OE6 bruger [Western European ISO] i den blå
valgbjælke ovenover fluebenet i [Brug altid engelske brevhoveder

Ja og min bruger vesteuropæisk ISO
Så jeg gentager bare lige.....

> Jo - jeg ved godt, at jeg er utålmodig. Det er jo kun lidt over et år
siden, vi søgte første gang. Mon kommunen har valgt at udmatte
> os med afslag?

Jeps de har taget modellen fra Thyholm...

Fra : Robert Refsgaard

Dato : 21-06-01 20:47

"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> wrote in message news:9gthno$fme$1@news.inet.tele.dk...

> Robert Refsgaard skrev

> valgbjælke ovenover fluebenet i [Brug altid engelske brevhoveder
>
> Ja og min bruger vesteuropæisk ISO
> Så jeg gentager bare lige.....
Prøv at udvide byggeriet til at omfatte en nyere OE = opgradér.

> siden, vi søgte første gang. Mon kommunen har valgt at udmatte
>
> Jeps de har taget modellen fra Thyholm...
Har Kaj virkelig ikke taget modet fra dem? Eller har han, så de lader 'Sorteper modellen' gå videre?

--
MVH Robert Refsgaard
----

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 21-06-01 21:28

Robert Refsgaard skrev:

>Har Kaj virkelig ikke taget modet fra dem? Eller har han, så de lader 'Sorteper modellen' gå videre?

Tænk lige tanken, at min sygdom var smitsom.

Jæ vil' besøge dem dagligt og gnide mig kærligt op ad dem.
Hvor hurtigt fik jeg så min bevilling?

Fra : susanne

Dato : 24-06-01 21:31

Robert Refsgaard skrev i meddelelsen
<3b324f63$0$4652$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...
>Prøv at udvide byggeriet til at omfatte en nyere OE = opgradér.

Eller nedgradér - den goe gamle OE version 4 har ikke problemet....

susanne

--
New newsgroup formed for people with disabilities on intimacy and
relationships

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-06-01 22:12

"Ulla & Mike" <umma@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Virker IKKE når jeg gør sådan, den bliver ved med at skrive Sv. Øv Øv.

Jeg har først lige nu set dine problemer

Kig her:
http://home.online.no/~knutsp/oe/

Det er på norsk - hvis ikke det går, så sig til

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 31-05-01 22:59

Ulla & Mike skrev:

>grinte. Andreas (1½) syntes derimod ikke det var så sjovt.

Det tror pokker. Han var jo alvorligt handicappet. Proppen stak jo af.
Kastrer den fordømte kok.

>Du har sg* da også altid et godt råd... Men det er vist ikke godt at give

Altid til tjeneste.

>komm. den ide med aviser, det kunne jo være det så blev standart.

Nix. Hvad skulle de så stoppe hoved ud med, hvis aviserne sad rundt på
væggene?

> Ja det kneb, men når det kneb aller værst, så havde vi jo JER.....

Det er jo bare derfor, vi er her.

>Min gamle mor er ved at få knopper over mig når jeg fortæller at nu har
>Lotte og nogle af de andre været til Rehab, og nu er Sørens kæreste gravid,
>og nu er Kaj ved at dø igen......

Vær nu god ved konen. Du får aldrig en ny.

>P.S Min gamle mor synes du ser så hyggelig ud med alt dit skæg..... Bare

Hov. Hende er jeg lidt lun på nu. Hils hjerteligt.

>rolig nu Annette.. Min mor er lykkelig gift med min far.

Hun kendte jo ikke mulighederne.