Pine & Netscape
Fra : Heine Laursen

Dato : 10-12-00 17:38

Bruger pine og Netscape News program samme configurations fil pr
default??

Grunden til at spøger er at jeg ikke gider at starte X op hvergang jeg
skal læse news / poste news og i den forbindelse opdagede jeg at efter
jeg kavde konfigureret pine, gik Netscape helt amok.. Den kunde ikke
huske hvilke nuheds grupper jeg havde subscribed, tilføjede underlige
news servere. Hvis jeg slættede de news servere, kom de bare igen
hvergang jeg startede op..

Så jeg gik ind og ændrede den path hvor netscape placerede news, og
siden har jeg ikke stødt på problemet!!

Hvis det ikke er configurations filen, hvad kan det så være??

Mvh
Heine Laursen

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 10-12-00 20:59

On Sun, 10 Dec 2000 17:37:34 +0100, Heine Laursen wrote:
>Bruger pine og Netscape News program samme configurations fil pr
>default??

Nej.

> [...]
>siden har jeg ikke stødt på problemet!!
>
>Hvis det ikke er configurations filen, hvad kan det så være??

Dunno. Hvorfor bruger du ikke blot pine, mutt, eller lign. og dropper
Netscape helt?

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];

Fra : Heine Laursen

Dato : 11-12-00 19:38

On 10 Dec 2000, Michael [iso-8859-1] Lyngbøl wrote:

> On Sun, 10 Dec 2000 17:37:34 +0100, Heine Laursen wrote:
> Hvorfor bruger du ikke blot pine, mutt, eller lign. og dropper
> Netscape helt?

Jeg syntes netscape er lidt mere overskulig, end pine!

Mvh
Heine Laursen