T-bird 1200
Fra : Jesper Moltke Sørens~

Dato : 30-05-01 17:59

Hvilket bundkort anbefales til en 1200 T-Bird(266), har set på et soltek
sl-75KAV K7. Det er billigt, men er det godt nok? Tænker også på OC....1400
skulle være muligt med god køling.....Et bundkort der understøtter DDR ram
er ikke nødvendigt, da jeg vil bruge min gamle pc133 ram.
Anyone???

--
Jesper

Fra : Jimbo

Dato : 30-05-01 16:27

Jeg har selv et Soltek 75KAV. Det spiller bare
og overclocker godt.
Jeg kører Duron 650@866 MHz(6.5*133Mhz)
uden problemer

Så vidt jeg kan se på denne nyhedsgruppes indslag har
de fleste det på samme måde som mig med Soltek:
billigt, men godt

Hvis der er andre af anden mening, så bare flame mig

John

Jesper Moltke Sørensen <moltke99@civil.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f31ko$g5m$1@sunsite.dk...

Fra : SA

Dato : 30-05-01 17:45

Nope, enig - kanon godt og klippestabilt mobo.

SA

Fra : Morten Ovi

Dato : 30-05-01 18:32

> [...]

> de fleste det på samme måde som mig med Soltek:
> billigt, men godt

> Hvis der er andre af anden mening, så bare flame mig

Hehe, nej. Jeg har også købt samme Mobo og 'der er bare ingen regning'

--
Ovi

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 31-05-01 10:34

"Jimbo" <[noSpam]johnterp@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Jeg har selv et Soltek 75KAV. Det spiller bare
> [...]

Hvad er forskellen på soltek 75kav og 75kav-x udover prisen?

Hygge

Flemming

Fra : Mogens

Dato : 31-05-01 11:04

On Thu, 31 May 2001 11:33:52 +0200, "Flemming Lynggaard"
<nospam@lynggaard.com> wrote:

>Hvad er forskellen på soltek 75kav og 75kav-x udover prisen?

KAV-X kan tale istedet for at bippe sine fejlmeddelelser.
Det er vist mest noget blær man ikke har brug for.

Så vidt jeg ved er det den eneste forskel. Manualen til
bundkortet er den samme. Jeg købte nemlig selv et 75KAV
i sidste uge.

Mvh Mogens

Fra : Mogens

Dato : 30-05-01 21:03

On Wed, 30 May 2001 16:59:16 -0000, "Jesper Moltke Sørensen"
<moltke99@civil.auc.dk> wrote:

> [...]
>skulle være muligt med god køling.....Et bundkort der understøtter DDR ram
>er ikke nødvendigt, da jeg vil bruge min gamle pc133 ram.

Hej

Byggede en PC med samme bundkort og CPU
for en uge siden. Den kører 1400 MHz uden
problemer og det er endda med det billigste
PC133 RAM jeg kunne finde.

Mvh Mogens