Glucosamin
Fra : AEK

Dato : 12-05-05 16:35

Hejsa.

Jeg er sat i beh. med ovenstående produkt.
Jeg har et par spørgsmål - som jeg håber, at I kan besvare.

Hvor " hurtigt " kan jeg bemærke en smertelindring, hvis denne kommer ?
Hvor længe er det meningen, at man kan anvende dette produkt ?
Har I hørt om birvirkninger, som man ikke kan læse om på brugsanvisningen ?

Ja, jeg skulle have spurgt på sygehuset.....men som I alle ved, er de et
travlt folkefærd....Og jeg var samtidigt rystet over de oplysninger, jeg der
fik om mit knæ - så min hjerne arbejdede ikke SÅ hurtigt da...

På forhånd tak.

Hilsen,
Knudsen.

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan du
betyde en verden til forskel."

Fra : UP

Dato : 17-05-05 10:08

Hej

Dem jeg kender, som tager Glucosamin, har mærket en forskel og lindring
efter ca. 2 mdr.

Held og lykke
Hilsner fra Ulla

Fra : AEK

Dato : 19-05-05 12:52

"UP" skrev i en meddelelse

> Hej
> Dem jeg kender, som tager Glucosamin, har mærket en forskel og lindring
> efter ca. 2 mdr.

Ok. Jeg fik at vide på sygehuset, at hvis ikke det virkede efter 3 uger,
skulle jeg stoppe...
Tak for dit svar.

> Held og lykke

Tak for det