hvor kan man købe vandscootere på Sjælland
Fra : Jens

Dato : 11-05-05 11:37

er der nogle der ved det? de må også gern være brugt... det skal bare være
noget kram med skub i.

Fra : Ukendt

Dato : 11-05-05 12:57

> er der nogle der ved det? de må også gern være brugt... det skal bare være
> noget kram med skub i.

dba.dk

hehe hvor vil du sejle med den henne uden at få bøde ?

Mvh
Morten

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 11-05-05 13:33

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> dba.dk

Jeg ville ikke købe sådan en igennem DBA, da hvis de ikke er serviceret
reglmæssigt går det galt med motoren, sådan en sag er saltvandskølet.
Jeg ville købe en hos Jet Trade....

> hehe hvor vil du sejle med den henne uden at få bøde ?

Ja den problematik må vi så vente en uges tid med at få afklaret.
Jeg mener faktisk kun at det er i Køgebugt at man må sejle med dem på hele
sjælland.
Men uanset hvad så ville jeg vente med at købe og lige se lidt på den
kendelse som kommer, for det ville da være kedeligt, kun at måtte sejle
hjemme i fuglebadet.

Mvh
Leon

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 11-05-05 17:19

Ja, hos os er det helt OK. "Modydelsen" er at de unge (tankeløse?) drenge på
"vanduhyrerne" kan få lov at overse en af de mange bundgarnspæle og "smage"
dem. Småkage ....

/Bjarke

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> wrote in message
snip

> Jeg mener faktisk kun at det er i Køgebugt at man må sejle med dem på hele
> sjælland.

snip

Fra : Steffen Skov

Dato : 11-05-05 19:12

"Bjarke Christensen" <BjarkeMC@(IngenSpam)grevestrand.dk> skrev i en
meddelelse news:4282306f$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ja, hos os er det helt OK. "Modydelsen" er at de unge (tankeløse?) drenge
> på "vanduhyrerne" kan få lov at overse en af de mange bundgarnspæle og
> "smage" dem. Småkage ....
>
> /Bjarke

Hæ - endelig har pæle en positiv funktion for vandlivet! Hir og 3 X Hir.
(Det vil jeg opleve).
Hilsen
Steffen
--
Fjern 1. & 2. ubekendt i adresse

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-05 17:45

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev

> Men uanset hvad så ville jeg vente med at købe og lige se lidt på den
> kendelse som kommer, for det ville da være kedeligt, kun at måtte sejle
> hjemme i fuglebadet.

Det er vel et et spørgsmål om tid, før der er en producent eller en
brancheforening, som sagsøger den danske stat for at udlægge
handelshindringer.

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-05 17:50

"Jens" <dsl202901@vip.cybercity.dk> skrev

> er der nogle der ved det? de må også gern være brugt... det skal bare være
> noget kram med skub i.

Politiets auktioner? :-9

Claus