Anoncering i fritid sejlads
Fra : Gert Jacobsen

Dato : 10-05-05 20:38

Hej NG
Jeg vil gerne se argumenter for at Claus Tersgov anoncerer/forsøger at sælge
ting i denne gruppe.
Der er nogen der er meget emsig i overholdelse at net etikette. Er
anonceringen ok?
Er det ikke anoncering ? hvad?
Det gør mig egentllig ikke noget. Jeg er bare lidt nysgerrig.
Gert

Fra : Christian Gammelgaar~

Dato : 10-05-05 21:14

Hej Gert

Enig... det slog mig også med den tyve-alarm
Jeg er også bedøvende ligeglad... men det er nu altid sjovt at se folk
der ikke har fejet for egen dør....

Vh Christian

Fra : Finn Kristiansen

Dato : 10-05-05 21:51

> Enig... det slog mig også med den tyve-alarm
> Jeg er også bedøvende ligeglad... men det er nu altid sjovt at se folk der
> ikke har fejet for egen dør....

Hvis du er ligeglad, hvad så med at droppe det. Jeg sidder tit og læser
denne NG, og ved at denne tråd ender galt.

mvh Finn

Fra : Carsten Holck

Dato : 10-05-05 21:53

Christian Gammelgaard said the following on 10-05-2005 22:13:
> [...]
>
> Enig... det slog mig også med den tyve-alarm
> Jeg er også bedøvende ligeglad... men det er nu altid sjovt at se folk

Han skriver i sin signatur, så længe den er korrekt adskilt fra teksten
med "-- " og under 4 linier er der ikke noget at komme efter, det
betragtes som et "frirum".
Se mere på http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

/carsten

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-05 01:14

"Christian Gammelgaard" <cgammel@gmail.com> skrev

> Enig... det slog mig også med den tyve-alarm
> Jeg er også bedøvende ligeglad... men det er nu altid sjovt at se folk
> der ikke har fejet for egen dør....

Hvad med at sætte dig ind i tingene, inden du dummer dig mere end nødvendigt
med den slags udtalelser?

Du kan lære alt om reglerne på usenettet, og navnlig alt om signaturer, på
www.usenet.dk

Kig også gerne under citater, det er også noget, du mangler at sætte dig
ind i!

FUT
dk.admin.netikette

Claus
--
Tyverialarm sælges! Kun kr 499,-
Indbygget telefon dialer. 3 styk trådløse rumfølere.

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 22:13

Hvis du finder emnet relevant, så prøv at 'futte' over i den
gruppe, der beskæftiger sig med netikette, herunder hvad der
må stå i en signatur, og koncentrer dine
spørgsmål/kommentarer i denne gruppe til de emner
dk.fritid.sejlads beskæftiger sig med: Sejlads!

--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

"Gert Jacobsen" <engvang@jacobsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Claus Tersgov

Dato : 11-05-05 01:10

> [...]

> anonceringen ok?
> Er det ikke anoncering ? hvad?
> Det gør mig egentllig ikke noget. Jeg er bare lidt nysgerrig

Hvorfor læser du så ikke reglerne på www.usenet.dk under signaturer. Der
står alt hvad du har behov for at vide, og der er også alle de argumenter,
du har brug for!

Dernæst er din indlæg 100% off-topic og har således intet at gøre i denne
gruppe. Brug de grupper, som er beregnet til den slags. Denne gruppe er
news:dk.admin.netikette hvor der også er sat FUT til. FUT kan du også læse
mere om på www.usenet.dk

Claus