Hjælp!!!
Fra : Towli

Dato : 30-05-01 13:40

Jeg er sgu igang med at gøre det:
Skifte fra tele2 og Cybercity til Teledanmrks bredbånd/isdn.
PL...Erfaringer ønskes! Bør jeg have nogen "2' thoughts" omkring det....
Er dybt dybt tilfreds med både tele2 og Cybercity, men tele dk.s nye tilbud
er simpelthen for attraktivt (har ellers lovet mig selv ALDRIG mere at have
noget at gøre med Tele dk., og det er selvfølgelig åsse et argument...)

/T

Fra : Rune

Dato : 30-05-01 21:42

> [...]
have
> noget at gøre med Tele dk., og det er selvfølgelig åsse et argument...)

Du skal være klar over at du må betale penge for at igen få TDC som
teleselskab. Jeg husker ikke prisen, men leste sidste "TDC- post" at TDC i
modsetning til konkurrenterne tager penge for at overføre et tlf.abb.til
sig...

Fra : Jes Jørgensen

Dato : 30-05-01 22:49

170,- kr.