Lokalkendskab til Sjællandsbroen, Kalvebod~
Fra : JesperB

Dato : 12-05-05 20:56

Hej hej,
Jeg har her til aften været på Sjællandsbroen, hvor der efterhånden begynder
at komme hornfisk.
Jeg undrer mig dog over at man nærmest træder hinanden over tæerne på
betonelementerne istedet for at bevæge sig i retning af kalveboderne (lige
over vejen og under jernbanen). Jeg synes dette område er betydligt
hyggeligere end at stå klods op af den store vej.
Svømmer hornfisken ikke den vej eller hvad?

Mvh
SV

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-05-05 22:04

"JesperB" <svtve@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg undrer mig dog over at man nærmest træder hinanden over tæerne på
> betonelementerne istedet for at bevæge sig i retning af kalveboderne
> (lige over vejen og under jernbanen).

Prøv en tur ud på øen under motorvejsbroen. Du kan kommer derud med cykel.
Fisk i løbet mellem øen og Amager. Stedet er dejligt (især, når man ikke kan
høre bilerne), og der er masser af hornfisk.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : JesperB

Dato : 12-05-05 22:17

> [...]
> Fisk i løbet mellem øen og Amager. Stedet er dejligt (især, når man ikke
> kan høre bilerne), og der er masser af hornfisk.

Er det den ø der hedder Skrædderholmen ?
Nu var det jo egentlig fred og ro jeg også gik efter, så lige op af
motorvejen lyder skræmmende.
/SV

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-05-05 07:23

> Er det den ø der hedder Skrædderholmen ?

Aner det faktisk ikke.

> Nu var det jo egentlig fred og ro jeg også gik efter, så lige op af
> motorvejen lyder skræmmende.

Prøv det. Der er mere stille, end du forstiller dig.