Kastrup Havn - Hornfisk
Fra : Claria

Dato : 11-05-05 06:43

Hej NG

Jeg vil bare lige fortælle jer om en eftermiddags fisketur til Kastrup Havn
efter hornfisk i går den 10-maj-05.

Jeg var på havnen i 1½ time, fra kl 13 -> kl 14:30, fiskede med
flåd/sildestykker og fik 6 flotte hornfisk med hjem til aftensmaden.
Der blev trukket mange hornfisk op mens jeg var der.

Vinden var let til frisk fra en sydøstlig retning, 3/4 overskyet og små
bølger.

Så til jer som ikke har været ude endnu, kan i jo bruge Pinsen til at få
lidt frisk luft og sol.

Mvh
Claudia

Fra : Arne Jensen

Dato : 12-05-05 19:45

> [...]
>bølger.
>
>Så til jer som ikke har været ude endnu, kan i jo bruge Pinsen til at få

Lyder rigtigt godt.. Var ude i sidste weekend uden held (Bor på fyn..
Men skal til Jernhatten i weekenden (Djursland) og regner med at
spinnestangen skal i brug ud over surfstængerner. Vil meget gerne have
lidt horn i fryseren:)

mvh Arne