Horn på Bornholm
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 07-05-05 11:21

Er der mon nogle i gruppen der ved hvornår hornfiskene normalt kommer til
Bornholm, jeg har været ude et par gange uden resultat.
på forhånd tak.

Fra : Gorm

Dato : 07-05-05 22:37

"Jan Mikkelsen" <tull@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der mon nogle i gruppen der ved hvornår hornfiskene normalt kommer til
> Bornholm, jeg har været ude et par gange uden resultat.
> på forhånd tak.

På TV2 tekstTV er der en rapport fra Bornholm. Der er taget hornfisk den 3.
maj på Levka.
M.v.h.
Gorm

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 08-05-05 16:48

Tak Gorm.jeg vil prøve Levka strand, hvis jeg er " uheldig" kan Levka jo
vise sig at kunne kaste en ørrede af sig.

m.h. Jan

Fra : Carsten Bjerg Mikkel~

Dato : 09-05-05 16:41

Jeg har også været ude et par gange uden resultat, men de første, store,
skulle være kommet. Stimerne gætter jeg på kommer i løbet af denne uge. Har
ikke været ude i dag, så hvem ved, om de ikke allerede er der.

K&B

Carsten

Fra : Carsten Bjerg Mikkel~

Dato : 11-05-05 21:49

.... i store bunker omkring Rønne havn.

Carsten

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 14-05-05 13:06

Tak Carsten. jeg tager ud med det samme.