Udsætning af havørred ved Kalveboderne
Fra : Jens Bruun

Dato : 05-05-05 16:51

Ifølge min lokalsprøjte (Hvidovre Avis) har man netop udsat 8.000 stk. smolt
i Kalveboderne. Jeg glæder mig. Området er spændende og lettilgængeligt, og
jeg har tidligere fanget meget store aborrer, hornfisk oa. Nu glæder jeg mig
til at fange havørred få hundrede meter fra min bopæl.

Rart at opleve, at midlerne fra statsfisketegnet også kan bruges til noget
fornuftigt nu og da.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-05-05 09:21

Jens Bruun wrote:
> [...]
> til at fange havørred få hundrede meter fra min bopæl.
>
> Rart at opleve, at midlerne fra statsfisketegnet også kan bruges til noget

Desværre har det vist sig at ca. under 5% af smoltene kommer tilbage og
yngler. De finder simpelthen ikke "hjem" igen ;-(

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-05-05 11:30

"Thomas Schreiber" <REMOVEnews@schreiber.se> skrev i en meddelelse

> Desværre har det vist sig at ca. under 5% af smoltene kommer tilbage
> og yngler. De finder simpelthen ikke "hjem" igen ;-(

5% af 8.000 - det er 400. Jeg skal bare have en håndfuld de næste par år, så
der er rigeligt til mig