fluefiskeri i å
Fra : pepss

Dato : 30-04-05 19:01

Nejsa NG

jeg var i dag for første gang en tur til en å (gels å) med fluestangen. det
fik ikke noget med hjem nok fordi jeg ike har nogen idé om hvordan man skal
fiske med flue i å. så jeg vil høre om der ikke er nogen der har et link til
en side hvor det bliver forklaret hvordan det skal gøres (for nybegynder)?

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 30-04-05 20:03

pepss wrote:
> [...]
> en side hvor det bliver forklaret hvordan det skal gøres (for nybegynder)?

Brug dit bibliotek. Så sparer du også strøm samtidig

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Kim Sorensen

Dato : 30-04-05 22:14

"pepss" <olefriis@privat.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> --
> Pepss
> Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Prøv at se dette link:

http://www.fynfisker.dk/brian_forum/topic.asp?FORUM_ID=7&CAT_ID=2&TOPIC_ID=386

Fra : pepss

Dato : 01-05-05 05:54

"Kim Sorensen" skrev

> "pepss" skrev

> Prøv at se dette link:
>
> http://www.fynfisker.dk/brian_forum/topic.asp?FORUM_ID=7&CAT_ID=2&TOPIC_ID=386

takker det hjalp jo lidt!

vilken flue skal man bruge på denne årstid? jeg fisker i Gels å hvis nogen
skulle kende den? der der rimlig meget strøm i den. nogen der har nogle gode
råd ellers?