Fladfisketure, hvorfra
Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 23:04

Den klub jeg er med i har altid brugt Turisten fra hundested til
fladfisketure, men nu er den solgt og hvad gør vi så.

Er der nogle her der har kendskab til sådan nogle ture her på sjælland vil
det glæde mig meget.

Det må gerne være både der kun har fladfisketure på programmet, alle former
for fladfisk.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-04-05 10:26

kimila wrote:
> [...]
> sjælland vil det glæde mig meget.
>
> Det må gerne være både der kun har fladfisketure på programmet, alle

Nu siger du jo Sjælland, men hvis I er villige til at køre til Onsevig,
Lolland, kan jeg varmt anbefale at tage en tur ud med skipper Erik Johansen
og M/S Hanne ... men vent til oktober/november ... der har jeg før taget
over 100 fladfisk på en enkelt tur

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Søren Nielsen

Dato : 28-04-05 15:50

kimila wrote:
> [...]
> det glæde mig meget.
>
> Det må gerne være både der kun har fladfisketure på programmet, alle former

Jeg "låner" lige tråden lidt, da jeg også gerne vil vide hvor jeg finder
de flade ...

Hvor og med hvem skal man tage ud hvis man bor i Aalborg ? Hirtshals ?
... er der noget på østkysten eller i limfjorden ?

Mvh
Søren