Hornfisketur med overraskelser
Fra : Søren Klinggaard

Dato : 25-04-05 16:32

Vi var egentlig rundt omkring i det nordsjællandeske for at se om vi kunne
finde nogle tidlige hornfisk.

Men for mig gav turen noget af en overraskelse - en dejlig havørred på 3,6
kg.

Figthen var et kapitel for sig selv, idet fisken måtte kanes ind, da jeg
selvfølgelig ikke havde noget net med --- en af de mest intense oplevelser
jeg har haft længe.

Billeder kan ses på min hjemmeside:

http://home.worldonline.dk/klinggaa/fiskeri/oresund_2005/Oresund_2005.htm

Hilsen

Søren Klinggaard

It has removed 4 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 25-04-05 17:31

Søren Klinggaard wrote:
> Billeder kan ses på min hjemmeside:
>
> http://home.worldonline.dk/klinggaa/fiskeri/oresund_2005/Oresund_2005.htm

Fin fisk. Ligner dog en fisk der er noget større end 3.6kg. Måske har du
mere held med dig næste gang du skal ud og fange hornfisk

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

"Shut down your computer and go out and plant a tree"

Fra : Konrad

Dato : 26-04-05 09:49

"Søren Klinggaard" <nomail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Vi var egentlig rundt omkring i det nordsjællandeske for at se om vi kunne
> finde nogle tidlige hornfisk.

(...)

Den er skisme flot, men du må være ret lille af statur

Fra : Michael Christoffers~

Dato : 26-04-05 10:09

> [...]
> selvfølgelig ikke havde noget net med --- en af de mest intense oplevelser

Flot fisk, flot vejr og flot billede.

Tillykke.

mvh
Michael Christoffersen

Fra : Søren Klinggaard

Dato : 26-04-05 15:59

Snip <noget blær>

Mange tak for tilbagemeldingerne.

Til Thomas kan jeg sige at vi selvfølgelig heller ikke havde nogen
ordentlig vægt med, men jeg vejede fisken efter at den var blevet
grovrenset og der vejede den 3,4 kg, så de 3,6 kg er mit bedste
bud.

Til Konrad: Det er sandsynlig at jeg ikke er så høj af statur det
er nok også derfor at jeg ikke så tit går på kysten, jeg kan jo
ikke vade ret langt ud, så står jeg i vand til armhulerne

Nå det var det hele fra mig, der næsten ikke har fået armene ned
igen.

Hilsen

Søren Klinggaard