As Vig??
Fra : Tommy Trout

Dato : 25-04-05 09:55

Hej alle

Vi er et par gutter der skal til As Vig ved Juelsminde om en uge.
Så vil jeg da lige høre, om der er nogen, der har nogle tips til, hvor vi
skal smide snøren ud (ja jeg ved godt den skal i vandet
Vi har et sommerhus ved Hamborg kolonien, hvis det siger nogen noget.

Hilsen
Kim

Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-04-05 22:19

Tommy Trout wrote:
> [...]
> skal smide snøren ud (ja jeg ved godt den skal i vandet
> Vi har et sommerhus ved Hamborg kolonien, hvis det siger nogen noget.

Jeg vil meget gerne høre om resultatet af jeres fiskeri.....Har jævnligt
fisket efter fladfisk der (Pæregård - Meget tæt på) siden jeg knapt
kunne gå, og det er desværre kun gået tilbage
Sidste år var bunden vist nået: 3 mand med friske sandorm, og vi fiskede
fra jolle i varierende afstand til kysten hele vejen over til Pøt (Det
er pynten til venstre når du står på stranden), fiskede med jævne
mellemrum mens vi sejlede lige over til As Hoved (Pynten til højre), og
hele vejen tilbage til Pæregård - Stadigvæk i varierende afstand til
kysten.
Resultat: En del napperi, formodentlig fra små kvapper - Det eneste der
kom op var 2 små kvapper og en københavner - Og selv den var sgu' en
undermåler ! Vi var afsted i 6½ time.
Jeg håber I har mere held end vi havde......

Mvh
Søren

Fra : Tommy Trout

Dato : 26-04-05 18:09

hmmm

Ja det håber jeg sq... også
Men jeg har hørt at der bliver fanget pæne havørreder ved Pøt (tror det er
der
"Soren Pedersen" <smpFJERN@munchweb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> undermåler ! Vi var afsted i 6½ time.
> Jeg håber I har mere held end vi havde......

Hej Søren

Ja det håber jeg sq... også

Jeg har hørt at der bliver fanget pæne havørreder ved Pøt (tror det er der

Men jeg ville jo lige høre herinde også

Jeg skal nok skrive hvis vi fanger noget.

Stram line til alle

Kim