Mörrum - nu eller vente?
Fra : Brian Madsen

Dato : 20-04-05 16:49

Hejsa!

En kollega og mig har bestilt og fået kort til 3 dages fiskeri i Mörrum d.
2-3-4 maj 2005. Vi har forberedt os meget - bundet fluer, læst bøger - kort
fortalt, VI ER KLAR!!! Har bl.a. kigget på fangststatistikker på
http://www.laksefeber.dk/morrum%20kort.htm.

Men nu er det så uheldigt at der er opstået en situation på vores
arbejdsplads, der gør at vi ikke kan komme afsted.

Nu er maj måned jo toppen, så skal vi vente til næste år med at tage afsted,
eller skal vi flytte kortene til senere (har fået bekræftet at der først er
plads d. 6-7-8 juni 2005)?

Et hurtigt svar vil være helt kanon!

Mvh
Brian Madsen
Kalundborg

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-04-05 20:05

"Brian Madsen" <brisenPLEASE_REMOVE@THISbrisen.dk> skrev i en
meddelelse news:426679fe$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk

> Nu er maj måned jo toppen, så skal vi vente til næste år med at tage
> afsted, eller skal vi flytte kortene til senere (har fået bekræftet
> at der først er plads d. 6-7-8 juni 2005)?

Primo juni er OK.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Flemming Madsen

Dato : 20-04-05 22:33

Hej Brian
Har hørt at de lokale fanger godt med fisk i juni måned, alt efter vind,
vejr og vandstand selvfølgelig og nedgangen i fangsstatistikerne skyldes
primært, at antallet af lystfiskere falder meget i juni i forhold til maj,
der alt andet lige regnes for en af de bedste måneder efter de helt store
nyopstegne laks.
Jeg vil derfor mene, at i sagtens kan tage afsted i juni og stadig komme
hjem med en god oplevelse.

Flemming Madsen

Fra : Brian Madsen

Dato : 02-05-05 19:42

Hejsa!

Fik flyttet dagene til.......17-18-19 maj!!! Så kan man da tale om held i
uheld!!!

Mvh
Brian Madsen

Fra : Arild Solberg Laurse~

Dato : 03-05-05 10:29

"Brian Madsen" <brisenPLEASE_REMOVE@THISbrisen.dk> skrev i melding
> Hejsa!
>

> Fik flyttet dagene til.......17-18-19 maj!!! Så kan man da tale om held i
> uheld!!!

Det skal du sikkert være meget glad for da det enda ikke er noe fart i
laksen. Skal selv avgåde dit i uke 21 :)