Fiskeri ved Ebeltoft. Hvor?
Fra : Erik

Dato : 16-04-05 12:38

Hejsa

Jeg skal snart en tur til Ebeltoft og jeg få nok mulighed for og fiske en
dag el. to. Er til kystfiskeri med både spin og flue. Hvor er bedst, at
prøve og hvad er, at fortrække af blink/fluer?

På forhånd mange tak
Erik

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 16-04-05 13:33

"Erik" wrote

> Jeg skal snart en tur til Ebeltoft og jeg få nok mulighed for og fiske en
> dag el. to. Er til kystfiskeri med både spin og flue. Hvor er bedst, at
> prøve og hvad er, at fortrække af blink/fluer?

Hej Erik!

Der er masser af muligheder omkring Ebeltoft - og jeg kan love dig at
havørrederne er i biddet for tiden.

Se denne site: http://www.angling-eastjutland.dk/

God fornøjelse - og knæk&bræk!

- Jensby

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 15:17

On Sat, 16 Apr 2005 13:38:12 +0200, "Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com>
wrote:

>Jeg skal snart en tur til Ebeltoft og jeg få nok mulighed for og fiske en
>dag el. to. Er til kystfiskeri med både spin og flue. Hvor er bedst, at
>prøve og hvad er, at fortrække af blink/fluer?

Se på http://home4.inet.tele.dk/mbh/ - Det er en fantastisk god side
om fiskeri på Helgenæs og Mols.

De lokale har en tommelfingerregel der lyder:" Når du kan se Hjelm,
kan du fange havørreder" - Der er noget om snakken skulle jeg hilse og
sige.

/Alex

Fra : Ebeltoft

Dato : 16-04-05 16:21

der mangler bare lige netop ebeltoft.. på sidst omtalte side ?

mine erfarringer i ebeltoft... fra båd.. er desværre ringe.. så derfor er
jeg også meget int. i at vide hvor hen i vigen man skal sejle og hvor
langt..

har hørt en del tale om man skal prøve ved "nato" molen ??

kim

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-05 16:49

On Sat, 16 Apr 2005 17:21:22 +0200, "Ebeltoft" <kimogpia@mailme.dk>
wrote:

>der mangler bare lige netop ebeltoft.. på sidst omtalte side ?

Det har du faktisk ret i, det havde jeg ikke opdaget. Beklager.

> [...]
>langt..
>
>har hørt en del tale om man skal prøve ved "nato" molen ??

Jeg tror ikke vigen er det bedste sted i det nabolag. Østsiden af den
halvø Ebeltoft ligger på er langt bedre, og du har Jernhatten, Blushøj
og Kobberhage inden for ganske få minutters køretur. Disse pladser kan
jeg varmt anbefale.

/Alex