Put and take orientering
Fra : ibber

Dato : 11-04-05 18:52

Det skulle være ganske vist at Gundsømagle put and take sjælland har fået ny
indehaver pr 1 .maj.
Mener der er åbningstilbud med dagkort for halv pris.
Mere senere hvis jeg finder hjemmesiden igen

Fra : ibber

Dato : 13-04-05 09:41
Fra : Mette P.

Dato : 13-04-05 17:47

"ibber" <123786456382934324323912934494@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> www.fiskefarmen.dk

ja...det skal nok blive en flot side...Hvor fandt du den så hurtigt? Kan du
finde flere?

Må man fiske med spammers derude?

Hejsa

Mette P.

Fra : ibber

Dato : 13-04-05 19:53

luk gællerne

Fra : Mette P.

Dato : 13-04-05 20:12

> luk gællerne

Næ..jeg er først lige begyndt, og er ikke til sinds at stoppe...

Men ER du en spammer? For så er du da en fatsvag en af slagsen, sjældent set
så dårlige indlæg, ret u-fikst, ikke?

Hejsa

Mette P.

Fra : ibber

Dato : 14-04-05 09:54

hva snakker du om ?

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-05 23:11

> [...]
> indehaver pr 1 .maj.
> Mener der er åbningstilbud med dagkort for halv pris.
> Mere senere hvis jeg finder hjemmesiden igen

Her er alt (næsten) om put and take.

http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk