tips om god 10' spinnestang ønskes
Fra : Jan D

Dato : 11-04-05 16:52

Hej NG

Jeg er på udkig efter en god spinnestang med helaktion. Er der nogen der har
gode erfaringer med en speciel model/mærke? Prismæssigt skal den gerne ligge
under 1200 kr.

pft, Jan

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-05 23:23

Jan D wrote:
> [...]
>
> Jeg er på udkig efter en god spinnestang med helaktion. Er der nogen
> der har gode erfaringer med en speciel model/mærke? Prismæssigt skal

Jeg har lige haft lånt en Berkley Titanium SSGS 10' 8-32g ... og jeg må
tilstå det er noget af det lækreste jeg endnu har haft mellem hænderne. Den
var i øvrigt årets populæreste kyst-stang sidste år iflg. Jan og Bo's
lystfiskershop. Vejl. 1299,- ... kan fås hvor der forhandles Berkley.

--
Med venlig Hilsen - Kim Frederiksen (kim.frederiksen snabela gmail.com)
Nettet er for lille til Netbetjente - gå venligst udenfor

Fra : Jan D

Dato : 12-04-05 08:55

Hej Kim

Tak for tippet. Jeg prøver at kigge nærmere på den.

vh Jan