lov om sejlads med lystfiskere ?
Fra : Thomas Andersen

Dato : 09-04-05 11:43

Jeg har fået fortalt at der er trådt en lov i kraft den 1. januar der skulle
gøre det næsten umuligt for folk at leje deres skib ud til lystfiskere, uden
talrige forhindringer (lomæssigt, afgifter etc.). Er der nogen der ved om
der er noget hold i det ? eller er det "bare" en lille "vandrehistorie" ?

--

med venlig hilsen
Thomas Andersen

Fra : Arne Jensen

Dato : 09-04-05 16:57

On Sat, 9 Apr 2005 12:42:47 +0200, "Thomas Andersen"
<thomas.n.a@(fjernmig)gmail.com> wrote:

> [...]
>der er noget hold i det ? eller er det "bare" en lille "vandrehistorie" ?

Hvornår har det sidst været muligt at foretage sig noget i DK uden en
masse love og forordninger:)

Jeg ved ikke hvad du mener, men jeg har ingen erindring om at det
skulle være nemmere/sværere at tage lystfikere med på ture.
Hvis du mener udlejning af småbåde.. undskyld mit franske: Så er det
jo ikke alt her i livet Anders Fjog og CO behøves at vide

Arne

Fra : Claus

Dato : 11-04-05 22:56

Du bliver lige nød til at fortælle hvad du mener med udlejning, om der båden
du blot vil leje ud eller du selv vil sejle charter ture, for hvis du vil
sejle charter ture , skal du nok være indstillet på at der er en masse
regler på området. bla. forsikring , godkendelse mm.

Claus