Abu neopren hybrid waders??
Fra : afa

Dato : 09-04-05 11:29

Hej alle
Ville lige høre, om der er nogen, som har erfaringer med Abu's hybrid
waders, som er fremstillet i 4mm neopren til livet mens øverste del er
fremstillet i åndbart matriale, støvler er med filt-sål og foret med neopren
??

Kan evt. ses på:
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/tilbud_vistilbud.asp?menu=Tilbud&butik=lystfiskerens%20netshop&vaelg=2

På forhånd tak.
Mvh. Alexander

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 15:45

afa wrote:
> [...]
> waders, som er fremstillet i 4mm neopren til livet mens øverste del er
> fremstillet i åndbart matriale, støvler er med filt-sål og foret med

Du har lige spurgt om det samme for 2 min. siden. Det er nok at spørge en
gang.
--
Calle.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 09-04-05 16:18

"Calle." wrote

> Du har lige spurgt om det samme for 2 min. siden. Det er nok at spørge en
> gang.
> --

Så er der vist noget galt med min newsreader. Jeg har ikke set spørgsmålet
før.

Jeg glæder mig til at se nogle svar.

- Jensby

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 16:33

Jan Bang Jensby wrote:
> "Calle." wrote

> Så er der vist noget galt med min newsreader. Jeg har ikke set
> spørgsmålet før.

så se under dette subject og så hans navn
--
Calle.

Fra : Mette P.

Dato : 09-04-05 16:23

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse

> Du har lige spurgt om det samme for 2 min. siden. Det er nok at spørge en
> gang.
> --
> Calle.

Calle lyt her:

Thomas spurgte afledt i en helt anden tråd. Derfor er han særdeles velkommen
til at oprette en ny tråd med en præcis overskrift. Derved ser flest muligt
spørgsmålet.

Så derfor : flet næbet, og knæk og bræk.

Mette P.

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 16:38

Mette P. wrote:
> Så derfor : flet næbet, og knæk og bræk.

Hvis der er nogen der skal flætte næbet, så er det da dig.
Jeg har endnu aldrig set et indlæg fra dig der var af værdi,
men der imod flere hvor du bare blander dig med flabede svar.
det er ikke uden grund at flere har plonket dig.
Så kunne han have stillet spørgsmålet i en ny tråd fra starten, istedet for
2 steder med 2 min. mellemrum
Der er ikke flere tråde i denne gruppe end at man kan nå at se dem alle, så
mon ikke har får et svar hvis nogen kender det.
--
Calle.

Fra : Mette P.

Dato : 09-04-05 17:03

> Jeg har endnu aldrig set et indlæg fra dig der var af værdi,
> men der imod flere hvor du bare blander dig med flabede svar.

Et flabet svar kan skam have stor værdi. Bare ikke dit, du blandede dig bare
fordi du sikkert har haft en svær barndom, eller sådan noget.

> det er ikke uden grund at flere har plonket dig.

Det er dog skammeligt. Der er osse mange der ikke har, bland andet dig
Callt! (takker)

> Så kunne han have stillet spørgsmålet i en ny tråd fra starten, istedet
for
> 2 steder med 2 min. mellemrum

Nej! Kan du ikke læse? Du er da tung.

> Der er ikke flere tråde i denne gruppe end at man kan nå at se dem alle,

> mon ikke har får et svar hvis nogen kender det.

Er du så glad? Hvad er det helt præcist du brokker dig over? Opret evt. en
ny tråd.

Tror du jeg giver mig, Calle? Plejer jeg det?? Hvor langt tør du gå? Tænk på
din anseelse. Allerede nu er du rodet ud i noget crappy-shit.

Hejsa

Mette P.

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 17:15

Mette P. wrote:
> [...]
>
> Tror du jeg giver mig, Calle? Plejer jeg det?? Hvor langt tør du gå?
> Tænk på din anseelse. Allerede nu er du rodet ud i noget crappy-shit.

Mage til fjols skal man da lede længe efter.
--
Calle.

Fra : Mikael K

Dato : 09-04-05 17:55

Calle,

På dine posts, kan jeg se at du er røget i Mette's "net"...
Ignorer hende.. tilføj hende til dit kill-filter.

Hendes stil (i hvert fald indtil jeg plonkede hende) har været at skabe en
verbal konflikt, ved at angribe relevansen eller indholdet af ens indlæg.
Hvis man falder for hendes "madding" og svarer på angrebet, svines man til
som person i de efterfølgende posts fra hende.
Samtidig udfordres man direkte, med "hvor langt tør du gå..?"
Kort og godt.. Troll...

Det eneste Mette ikke har fundet ud af endnu, er at Trolls normalt går lidt
mere intelligent til værks.
En "rigtigt" Troll poster først nogle indlæg med relevans til gruppen.
Derved etableres der en "tillid" til denne person i gruppen.
Først når denne tillid er opbygget, plejer Troll'en at vise sit sande jeg.
Men så intelligent er Mette åbenbart ikke.
Heldigvis for os andre.

Tilføj hende blot til dit filter...
Hun har alligevel ikke evnet at poste noget relevant i gruppen, så du går
ikke glip af noget...

--
Mikael K.

- Det vigtigste ved lystfiskeri, er ikke de fisk du tager hjem med.
- Men det stress du lader blive ved vandet....

Spam-mail... Nej tak...

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 18:48

Mikael K wrote:
> [...]
> Heldigvis for os andre.
>
> Tilføj hende blot til dit filter...
> Hun har alligevel ikke evnet at poste noget relevant i gruppen, så du
kender godt Mette's måde at være på. Men har indtil nu sluppet for hendes
pinlige måde at opføre sig på.
Kan fortælle dig at hun blev plonket efter sidste indlæg. Som du selv
nævner, er det jo intet tabt.
--
Calle.

Fra : afa

Dato : 09-04-05 19:22

Jeg ved ikke, hvorfor I bruger "min" tråd til at skændes i...

Men ja rigtig nok, som Mette skriver, oprettede jeg spørgsmålet vedr. Abu
waders i en ny tråd, for at mest mulige kunne se spørgsmålet.

Om jeg så først spørger dem der har svaret i mine Ron Thompson tråd angående
Abu waders og bagefter opretter en helt ny med samme spørgsmål, skal du da
ikke blande dig i.
Ved ikke hvorfor der i alle forums skal forekomme nogen med en
"politibetjent mentalitet".
Hvis du ikke har noget at sige vedr. subjektet, så bedes du bare overse
tråden.

Håber der er nogen som har nogle erfaringer vedr. de Abu waders, som de har
lyst til at dele.

Mvh. Alexander

Fra : Calle.

Dato : 09-04-05 22:29

afa wrote:
> [...]
> "politibetjent mentalitet".
> Hvis du ikke har noget at sige vedr. subjektet, så bedes du bare

Det er ikke for at være betjent, men tænk hvis hvis alle dobbeltpostede
--
Calle.

Fra : Anders Lund

Dato : 10-04-05 12:26

> Det er ikke for at være betjent, men tænk hvis hvis alle dobbeltpostede
> --
> Calle.

Hej!
Jeg kender ikke de pågældende waders, men jeg syntes, at ideen er rigtig
god......tænk bare om en måneds tid, hvor temperaturen på dage kan være over
20 grader, mens vandet stadig er isende koldt.....
Mvh
Anders Lund

Fra : Hans Erik

Dato : 10-04-05 13:54

On Sat, 9 Apr 2005 12:28:58 +0200, "afa" <afa@FJERNDETTEmailme.dk>
wrote:

>Hej alle
>Ville lige høre, om der er nogen, som har erfaringer med Abu's hybrid
> [...]
Hej Alexander
Jeg købte sådan et sæt da det kostede kr. 699,00. Jeg har desværre kun
brugt det 3 gange, da tiden ikke lige er til fiskning hver dag.
Jeg har brugt det sent på året og i vinters. Jeg syntes det er
behageligt at have på og holder varmen ok, når det er koldt.
Jeg ved ikke hvordan det er en varm sommerdag, men til de penge kan du
ikke gå helt galt i byen.
MVH
Hans Erik

Fra : Frank Hejselbæk

Dato : 10-04-05 21:43

Hej Alexander,

Det kan være svært at få konkrete svar på konkrete spørgsmål ind imellem
Jeg købte ABU's hybrid waders for to år siden og har primært anvendt dem i
maj måned (hornfisk).
Jeg finder dem ganske behagelige. Jeg har aldrig frosset i dem, og jeg har
heller ikke oplevet fugt indvendigt (sved).
Jeg har anvendt dem mange timer i Limfjorden og de er ikke blevet utætte
endnu (7-9-13).

Med venlig hilsen

Frank Hejselbæk

Fra : afa

Dato : 12-04-05 16:04

Hejsa
Mange tak for alle svarene (vedr. waders

Det lyder jo umiddelbart lovende, så måske burde jeg tage ned til den
"lokale" og prøve dem engang.

Mvh. Alexander

Fra : Jens

Dato : 11-04-05 07:01

hej
har en kammerat der har dem,de er ok til vade fiskeri,men duer ikke til
flydering fiskeri, da røven kommer langt med i vandet,så vandet er over
neoprenen,så bliver de for kolde