Ron Thompson waders tilbud i Bilka eller a~
Fra : afa

Dato : 05-04-05 18:01

Hej alle
Har set i Bilka avisen, at de har et par RT waders på tilbud med et
vadebælte og en rygsæk til 399,-

Er der nogen, som har erfaringer med disse??

Hvis ikke dem fra Bilka eller RT's Lagoon model, som jeg har læst folk
generelt har problemer med, hvilke kan så anbefales i denne prisklasse??

På forhånd tak:)
Mvh. Alexander

Fra : Mette P.

Dato : 05-04-05 20:02

"afa" <afa@FJERNDETTEmailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ikke dem fra Bilka eller RT's Lagoon model, som jeg har læst folk
> generelt har problemer med, hvilke kan så anbefales i denne prisklasse??

Køb dem trygt. Men køb samtidig en "Aquaseal" lim til at tætte div.
kommende huller med. Der kommer ALTID små vandintrængender i N.P. waders.

Fra : Thomas S Knudsen

Dato : 05-04-05 21:02

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 06-04-05 05:52

"Mette P."

>Der kommer ALTID små vandintrængender i N.P. waders.

Gør der?

Det har jeg ikke oplevet endnu.

- Jensby

Fra : Christian jacobsen

Dato : 06-04-05 07:18

Har købt et par sidste år , da de kørte et lignende tilbud , og i rygsækken
var der lim og lappegrej , hvis uheldet skulle være ude . Mine er ihvertfald
tætte endnu.Og i forhold til wiking gummi-røjsere er elastikken i ryggen som
første dag..Så jeg mener at du roligt kan købe dem..
Med venlig hilsen christian

Fra : Martin Rytter

Dato : 06-04-05 17:40

Mette P. wrote:
> Køb dem trygt. Men køb samtidig en "Aquaseal" lim til at tætte div.
> kommende huller med. Der kommer ALTID små vandintrængender i N.P. waders.

Er det en særlig form for lim, eller er den bare den slags der kommer
med som standard? Det med at skulle lime og stryge og gøre ved er jo en
større omgang. Hvis der er en let løsning som kan klare de små huller
som ikke kræver en lap, så vil være lykkelig ;)

--
Martin Rytter, martin@ryt.dk, Bjørnevangen 27, DK-5260 Odense S.

Fra : Mette P.

Dato : 06-04-05 20:23

"Martin Rytter" <martin@ryt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> større omgang. Hvis der er en let løsning som kan klare de små huller
> som ikke kræver en lap, så vil være lykkelig ;)

Ja Martin, det er bare det der er med, og det er godt. Der er nogle der
skriver at der ikke kommer huller i N.P. waders, fint nok. Men er du på
laksetur i Norge, og der er kommet et minihulpå dag 2, så er det guld, bare
lige at kunne stryge lidt lim på.

Fra : afa

Dato : 09-04-05 11:26

Tak for responsen til alle.

Jeg var i Bilka og prøve de waders, men de virkede lidt la la :-/.

Ved ikke om det var en mandags model, som jeg fik fat i, men dem jeg prøvede
var der ihf. fejl på.
Virkede desuden som om de var ret ringe kvalitet.

Er der nogen som har erfaringer med ABU's hybrid waders, som er fremstillet
i 4mm neopren til livet mens øverste del er fremstillet i åndbart matriale,
støvler er med filt-sål og foret med neopren.??
Kan evt. ses på:
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/tilbud_vistilbud.asp?menu=Tilbud&butik=lystfiskerens%20netshop&vaelg=2

Mvh. Alexander