Hjælp mig
Fra : Jens E Koch

Dato : 04-04-05 08:07

jeg mangler en sted hvor man kan se ALLE DE FISK MAN KAN FANGE i en put &
take søer i danmark er den en der ved hvor jeg kan finde dem / det

--
Med Venlig Hilsen
Jens E koch

Lenk :
www.edbpriser.dk
webbyen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-05 10:59

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> jeg mangler en sted hvor man kan se ALLE DE FISK MAN KAN FANGE i en put &
> take søer i danmark er den en der ved hvor jeg kan finde dem / det

Det er nok nærmest umuligt at lave en komplet liste, for der er jo af gode
grunde de fisk i søerne man vælger at putte i dem, og hvem ved hvad man har
eksperimenteret med rundt om i landet.

Du kan dog se lidt af det her http://home1.inet.tele.dk/e-ploug/

/Alex

Fra : brkalle

Dato : 05-04-05 12:00

"Jens E Koch" <jenskoch@webspeed.dk> wrote in message news:<4250e7a2$0$261$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> jeg mangler en sted hvor man kan se ALLE DE FISK MAN KAN FANGE i en put &
> take søer i danmark er den en der ved hvor jeg kan finde dem / det

> [...]

Prøv her hos Danske Ørredsøer:
http://www.dansee.dk/default.asp?act=fiskearter&sprog=dk
Mvh. Kalle

Fra : brkalle

Dato : 05-04-05 12:03

> [...]
> jeg mangler en sted hvor man kan se ALLE DE FISK MAN KAN FANGE i en put &
> take søer i danmark er den en der ved hvor jeg kan finde dem / det

Hej Jens, se her hos Danske Ørredsøer: