Hvis er er nogen der skulle tage det stykk~
Fra : Arne Jensen

Dato : 31-03-05 21:29

Hej Alle

Jeg har normalt et åbent sind over for folks mange forskelligheder og
fordømer derfor ikke umiddelbart nogen selvom de måske falder lidt
uden for normal samtaleform og pli.

Tilfældigvis åbnede jeg idag op for dk.snak.seksualitet og fandt dette
fra vores alles yndlingsskribent.. Jeg lader resten tale for sig og
konstatere bare at jeg håber hun (han?) søger hjælp på et tidspunkt

Mette P er dog noget af den værste smatso der kan gå på to ben.

Mette P: Gid at din røv må klø og dine arme er for korte!

"HK" <mkrist88@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg har skrevet til Sexlinien, men da jeg har læst at der er ca. en
uges svartid på spørgsmålene der, har jeg valgt at spørge her
også.

Her er en kopi af hvad jeg skrev. Hvis man er interesseret i et evt.
kommende svar, så kan jeg fortælle at spørgsmålet har fået ID
27003.

---
Forhudsforsnævring og kondom

Goddag,

Jeg er en ung fyr på 17 år, som har (hvad jeg tror er) en lettere
forhudsforsnævring. Jeg kan sagtens trække forhuden tilbage, når
penis er i slap tilstand, men i stiv tilstand, kan jeg kun trække den
delvis tilbage. (EDIT: Ned over glans, men så heller ikke længere)

Klip

Du må omgående stoppe med din masturbation. Du forbløder jo knægt!

Venligst
Arne

Fra : Jan Bachman

Dato : 31-03-05 22:36

>Tilfældigvis åbnede jeg idag op for dk.snak.seksualitet og fandt dette
>fra vores alles yndlingsskribent.. Jeg lader resten tale for sig og
>konstatere bare at jeg håber hun (han?) søger hjælp på et tidspunkt

<snip eder og forbandelser>

Jeg finder hendes bemærkning tør, men underholdende. Desuden er Mette
havnet i mit killfilter for længe siden.

Jeg kan supplere "ormesnakken" med at Paven netop har fået konstateret
infektion i urinvejene. Den stakkel...

/Jan

Fra : Christian jacobsen

Dato : 01-04-05 07:05

Det kan godt nok lugte baf fisk , men hvad har det med siden her at gøre??

Fra : Arne Jensen

Dato : 01-04-05 19:37

On Fri, 1 Apr 2005 08:04:31 +0200, "Christian jacobsen" <cjac@mail.dk>
wrote:

>Det kan godt nok lugte baf fisk , men hvad har det med siden her at gøre??
>"Jan Bachman" <jamen@davs.du> skrev i en meddelelse

Det har et med siden har at gøre, at "det" ofte skriver her i en tone
der lader en del tilbage at ønske, men jeg har tidligere ladet hånt om
hendes udgydelser, men når jeg så ser at "det" åbenbart totalt mangler
indsigt og forståelse for andre mennesker, så syntes jeg i grunden det
er på sin plads at fortælle andre at "hun" er værdiløs.

Arne

Fra : Stefan

Dato : 01-04-05 19:11

"Arne Jensen" <Anden@dammen.dk> skrev i en meddelelse
[en masse klip]

Det er uden tvivl nogle ganske usmagelige kommentarer, men at bringe Mettes
holdninger i et andet forum op i dette fiske-forum, er vel at krybe ned på
samme lave niveau. Det du forsøger at sige er jo, at fordi hun svarer
tåbeligt og barnligt i en gruppe (eller den del du har valgt at klippe ud
til os), så gør hun det automatisk også i denne gruppe.
Hele diskusionen om Mette, Niels, Julemanden og Påskeharen - eller hvem det
ellers måtte være - er jo gammelt stof. Det blev diskuteret indgående for
nogle måneder siden, og intet er vel ændret siden da. Det eneste man kan
gøre hvis man ikke er enig med vedkommende er at svare igen (sagligt!!!),
eller at ignorere/smide i kill-filter.

Dit indlæg er derfor helt ude på overdrevet OT i bogstaveligste forstand.
(og ja - det er mit svar naturligvis også)

Stefan

Fra : Mette P.

Dato : 02-04-05 14:55

"Arne Jensen" <Anden@dammen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Alle

Hej Arne Jensen, på trods af at netop DU har anmodet om et mere sobert
indhold her i gruppen, må jeg lige have lov:

> Tilfældigvis åbnede jeg idag op for dk.snak.seksualitet

Fyy, din frækkert! Din mor har sagt du ikke må gå derind. Men lad gå, nu
det kun var et tilfælde....

> Mette P er dog noget af den værste smatso der kan gå på to ben.

Ja, nu kender jeg ikke så mange smatsøer som du gør, men du har jo ret i at
jeg har lært at gå på 2 ben. Kunne du godt tænke dig at lære det?

> Mette P: Gid at din røv må klø og dine arme er for korte!

Flot formuleret Arne. Men kig kritisk på de andre posts i tråden, og overvej
om du ikke havde gjort smartere i at knytte sylten? Eller, er du blevet
drillet i skolen???

Med kærlig hilsen

din Mette P.

Fra : Jens Langkniv

Dato : 02-04-05 22:20

hahahahahahahahahahahaha

Fra : Torben B. Abilgaard

Dato : 04-04-05 11:35

Jeg forstå ikke problemet. Er der nogen eller noget, du ikke kan få på
krogen?

--
venlig hilsen
Torben Abildgaard

Fra : Kuspor

Dato : 06-04-05 21:46

Tag dog ud og fisk...
Istedet for at sidde foran computeren hele dagen.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk