Noget at fange på / omkring Sjællandsbroen~
Fra : Paludan

Dato : 27-03-05 21:21

Hej NG

Er der nogen der ved hvad der er at fange på og omkring sjællandsbroen, og
evt. hvad de fanges med??

Hilsen Jan

Den har indtil videre sparet mig for at få 17353 spam-mails.
Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Paludan

Dato : 27-03-05 21:31

Hej igen NG

Nogen der ved hvornår hornfisken er ved Sjællandsbroen ?
hilsen Jan

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 18:43

On Sun, 27 Mar 2005 22:31:03 +0200, "Paludan" <jpal@adr.dk> wrote:

>Nogen der ved hvornår hornfisken er ved Sjællandsbroen ?

Ifølge Netnatur, blev den første fanget d. 7. maj sidste år:

http://www.netnatur.dk/bruger/side_vis.pl/site=netnatur&omraade=Netkrogen/Fiskerapporten/Hornfisk&state=omraade_bruger_vis
eller http://shor.ter.dk/581540830

/Alex

Fra : Paludan

Dato : 28-03-05 20:36

Hej Alex

Tak for svaret, jeg håber at de kommer tidligere i år, og håber også at
andre vil dele deres erfarring med mig og komme med flere input. :)

Hilsen Jan