Torsk i lillebælt
Fra : Hansen

Dato : 27-03-05 15:43

Hej
Er der nogen der ved om der er kommet torsk i lillebælt igen
Mhv Freddy

Fra : Lars Clement

Dato : 28-03-05 10:19

jeps, tog en på 4 - 5 kg for en måneds tid siden. ( efter en hel dags
fiskeri, var det første og sidste bid !! )

Lars Clement

Der sættes " Lars. " foran
Clement@c.dk

Fra : Claus H. Jensen 6000~

Dato : 02-04-05 20:41

ja jeg er jævnligt ude i lillebælt, og jeg har næsten altid fisk med hjem,
det er blevet til en del omkring 1-2 kg, nytårsdag var en pragt dag med en
på 3,2 og på 4,2 kg....
Knæk og Bræk
Claus

Fra : Hansen

Dato : 02-04-05 22:37

Hej
Det lyder fint så må vi have skuden derned en dag

Mhv
Freddy

"Claus H. Jensen 6000 Kolding" <news.claus@hornstrup.com> skrev i en
meddelelse news:424ef557$0$67257$157c6196@dreader2.cybercity.dk...