fiskeri i sverige
Fra : Ole Jakobsen

Dato : 25-03-05 10:07

Hej

Er der nogen her der kender til fiskeri i Helge å i sverige.
Eller evt andre fiske åer i det sydlige sverige.

Hilsen Ole

Fra : Jan Engmann

Dato : 28-03-05 16:25

"Ole Jakobsen" <guffy2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen her der kender til fiskeri i Helge å i sverige.

Hej !
Fisker en del i Helge å, hvad vil du vide ?
Mvh. Jan.

Fra : Ole Jakobsen

Dato : 28-03-05 18:58

Hej Jan

Da jeg har planer om at tage derop engang i juni månede ville jeg da godt
vide lidt om stedet gennerelt, fisk og priser på fiskekort.

Hilsen Ole

Fra : Jan Engmann

Dato : 29-03-05 19:14

> [...]
>
> Da jeg har planer om at tage derop engang i juni månede ville jeg da godt
> vide lidt om stedet gennerelt, fisk og priser på fiskekort.

Hej Ole !
Nu er Helge å mange km lang, så jeg kan kun
fortælle om det sted jeg fisker og det er i og
omkring en lille by ved navn Östanå, jeg giver
200 sv kr om året og giver ret til ca. 20 km å.
Her er et link, som dækker Helge å i Skåne.
http://www.skanetur.se/fiskesidor/glimakra.htm
Hvis du vil vide mere om det område jeg fiske i
så skriv en mail til mig , har billeder fra åén.
Mvh. Jan.