Storebælt lige nu ?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 24-03-05 21:35

Jeg overvejer om jeg skulle slå to fluer med ét smæk i løbet af påsken
og få besøgt de gamle på midtfyn og ta' en tur på storebælt i jollen ...

Men er der noget at komme efter for tiden ?
Jeg har tidligere fisket en del torsk under vestbroen samt "flade"
omkring vresen - andre forslag ?

Mvh
Søren Nielsen
Aalborg

Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-03-05 07:33

Søren Nielsen wrote:
> [...]
>
> Men er der noget at komme efter for tiden ?
> Jeg har tidligere fisket en del torsk under vestbroen samt "flade"

Skal jeg forstå det som om at storebælt er død ... ? :p

/Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-04-05 21:58

Søren Nielsen wrote:

> Skal jeg forstå det som om at storebælt er død ... ? :p
>
> /Søren

.... eller at ingen fisker der ?

/Søren