Ny Spinnestang.. Gode råd...
Fra : Ukendt

Dato : 24-03-05 00:21

Hej Gruppe.. Nu har jeg gennem de sidste par år jævnligt læst og fulgt de
mange indlæg, så nu må jeg lige deltage i gruppen.

Et seriøst og godt råd ønskes.

Min kæreste spinnefisker og skal til at investere i en ny spinnestang.
Facts:

Pris maks 2000,-
Kastevægt ca. 7-35 (kaster medst med ca 25 g)
Skal bruges til fastspolehjul primært

Overvejer Fenwick Black Night Hawk
Edge XSP
Fenwick Ironfeather II
Scierra TI+

vh
Ronnie
Er her nogen der kan komme med et godt råd.

Fra : Flemming Madsen

Dato : 03-05-05 06:46

Hej Ronnie
Hvis du ikke har købt en stang endnu, så kan jeg varmt anbefale Fenwick
Ironfeather II, 10´ med kastevægt på 8-32 g. Købte den selv på udsalg i
januar, og har lige set at de har den til 1299 hos Janogbo´s
Lystfiskershop.
Det er virkelig en god stang til kysten og så er det penge at spare :)

Håber du kan bruge det til noget.

Flemming Madsen