øresund i påsken
Fra : d

Dato : 22-03-05 11:29

Hej
Havde tænkt mig at ta en tur til helsingør her i påsken og fiske lidt
fra kysten. Er der overhovedet noget at fange på denne årstid og i så
fald hvad?

Fra : Jens Langkniv

Dato : 22-03-05 14:30

"d" <ddd_john@yahoo.com.au> skrev i en meddelelse
> Hej
> Havde tænkt mig at ta en tur til helsingør her i påsken og fiske lidt
> fra kysten. Er der overhovedet noget at fange på denne årstid og i så
> fald hvad?

Hey hey...

Jeg vil tro du skal satse på noget sildefiskeri, det er på denne tid, de
kommer inde i fjordene osv. jeg skal selv et lille smut til "sildekajen" på
torsdag.

Mvh
Henrik

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-03-05 19:19

"Jens Langkniv" <htb@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil tro du skal satse på noget sildefiskeri, det er på denne tid,
> de kommer inde i fjordene osv.

Sådan opfører sildene sig ikke i Helsingør.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 03/19/05)

Fra : Jens Langkniv

Dato : 23-03-05 21:50

> Sådan opfører sildene sig ikke i Helsingør.

Okay.... Jeg har ellers tænkt mig at tage ud og fiske efter sild imorgen,
efter fodboldkampen, sammen med et par af vennerne, de har været ovre og se
om der er noget at fange på "sildekajen" i Nr. Sundby, de sagde det så meget
fornuftigt ud, og de havde endda set en der havde en enkelt hornfisk

Mvh
Henrik

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-03-05 22:04

> [...]
> været ovre og se om der er noget at fange på "sildekajen" i Nr.
> Sundby, de sagde det så meget fornuftigt ud, og de havde endda set en

Nu var Nr. Sundby sådan set ikke på tale i det oprindelige spørgsmål, men
den detalje overså du tilsyneladende (endda to gange).

Fra : Jens Langkniv

Dato : 23-03-05 22:17

> Nu var Nr. Sundby sådan set ikke på tale i det oprindelige spørgsmål, men
> den detalje overså du tilsyneladende (endda to gange).

Nej nej, jeg overså det skam ikke... Jeg tænkte at det nok var opover med
sild i hele landet.....

Mvh.
Henrik

Fra : Christian jacobsen

Dato : 24-03-05 13:22

De er begyndt også her i Augustenborg fjord , allerede i sidste uge blev der
fanget på havnen.