KiteKat dåsemad
Fra : Linde

Dato : 12-05-05 19:31

Hej

Da jeg har handlet lidt rigeligt hos zooplus står jeg nu med 22 dåser
kitekat kanin i sovs som min lille kat kun har gab og afsky til overs
for...nogen der har en kat der er vild med netop denne variant? I så fald er
de billigt til salg eller bytte for gærtabletter(det VED jeg den lille er
vild med

Mvh
Linde
(husk, fjern fjern ved svar på mail)

Fra : anja rasmussen

Dato : 12-05-05 19:55

> [...]
er
> de billigt til salg eller bytte for gærtabletter(det VED jeg den lille er

Tja de har sgu deres underlige vaner de misser....jeg har så købt mig
fattig i gærtabletter....og gider de æde dem....nej!....

Med venlig hilsen
anja rasmussen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linde

Dato : 12-05-05 20:01

"anja rasmussen" <anjaras44KATTE@BAKKEhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja de har sgu deres underlige vaner de misser....jeg har så købt mig
> fattig i gærtabletter....og gider de æde dem....nej!....

Ach jeg føler med dig...men vejrer samtidig muligheden for at gøre en god
handel...du må da meget gerne sende disse tabletter til mig (for en
favorabel pris naturligvis), skal alligevel ud på gærmarkedet i den nærmeste
fremtid.

Mvh
Linde

Fra : Crazy Camilla

Dato : 12-05-05 20:20

"Linde" <delinde@gmailFJERN.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> handel...du må da meget gerne sende disse tabletter til mig (for en
> favorabel pris naturligvis), skal alligevel ud på gærmarkedet i den

Hej.

Det lyder som handel med ulovlige stoffer det her....
"ud på gærmarkedet" det lyder som et rigtigt skummelt sted.

Med venlig hilsen Camilla.

Fra : Kate

Dato : 12-05-05 20:58

"Crazy Camilla" <findes@ikke.dk> wrote in

> "ud på gærmarkedet"

hæhæ, var ikke noget med gær under strejken for nogle år siden

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 12-05-05 20:59

"Linde" <delinde@gmailFJERN.com> wrote in

> nogen der har en kat der er vild med netop denne variant?

Jeg tror nok mine spiser det bare det er dåsemad
Hvor DK befinder al det dåsemad sig?

Fra : Linde

Dato : 12-05-05 21:19

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Linde" <delinde@gmailFJERN.com> wrote in

> Jeg tror nok mine spiser det bare det er dåsemad
> Hvor DK befinder al det dåsemad sig?

Det befinder sig såmænd i Næstved...sendes gerne, men tror ikke helt det kan
betale sig, uden at vide præcis hvad det vil koste at sende 22x415 gram
kattemad.

Mvh
Linde

Fra : Gainsbourg

Dato : 12-05-05 23:52

> Det befinder sig såmænd i Næstved...sendes gerne, men tror ikke helt det
> kan betale sig, uden at vide præcis hvad det vil koste at sende 22x415
> gram kattemad.

61 kr, forudsat at emballagen du sender dem i, ikke vejer mere end 870 g.

www.postdanmark.dk

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Kate

Dato : 13-05-05 14:58

> Det befinder sig såmænd i Næstved..

Jeg kommer godt nok ikke sådan lige omkring Næstved. Med mellemrum
kommer jeg godt nok i Haslev, men det varer minimum 2-4 uger da min mor
som bor der skal herop til mig det næste gange vi har aftaler om at
ses.

Hvis du gider bøvlet med at sende og ingen andre har reageret så skriv
på min mail som er afsenderadresse minus spamme.