Holdbarhed tørkost
Fra : Tina M

Dato : 12-05-05 19:23

Jeg plejer at købe små poser med mad, fordi jeg har fået en idé om at
det skal være frisk til misserne.
Men større poser er ligesom lidt billigere, hvor længe kan en pose der
et taget hul på holde sig frisk?
Hvad hvis man opbevarer det i en lukket spand? Posen er jo så brudt og
jeg vil jo jævnlig skal have op for den for at fylde op?
Hvad gør I?

Med venlig hilsen
Tina M
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Linde

Dato : 12-05-05 19:36

"Tina M" <tiomKATTE@BAKKEjubii.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvad hvis man opbevarer det i en lukket spand? Posen er jo så brudt og
> jeg vil jo jævnlig skal have op for den for at fylde op?

Godt spørgsmål, har også undret mig over hvor længe det virker
tilstrækkeligt indbydende til katten gider æde det...min kat virker til at
være blevet lidt træt af min 4 kg´s pose, i starten var han ellers vild med
det! Gad vide om aromaen er feset lidt af eller? Følger tråden med ekstra
opmærksomhed

Mvh
Linde

Fra : Kate

Dato : 12-05-05 20:32

Tina M <tiomKATTE@BAKKEjubii.dk> wrote in

> Men større poser er ligesom lidt billigere, hvor længe kan en pose
> der et taget hul på holde sig frisk?

Jeg ved ikke _hvor_ længe det kan holde sig, men jeg bruger Johan som
rettesnor. Han bør egentligt få K/D udelukkende, men da han så mister
lysten i perioder får han så R/D som de 3 andre. En pose holder
åbenbart i ca. 1 måned til Johans smagsløg, så er den kedelig. Derfor
køber jeg den størrelse poser som holder 1 måned i min fder spand, det
lader alle til at være tilfredse med.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.