Kattes søvnrutiner
Fra : Carina Kristensen

Dato : 04-05-05 12:57

Hej..

Jeg vil egentligt bare vide om det er muligt at ændre på sine kattes søvn
rutiner. Mine 2 små missere har det nemlig på vane at de SKAL lege når jeg
skal sove... og det er altså sådan noget med at de skal lege med alt hvad
de
kan komme til så jeg ikke kan sove for dem.

Nu bor jeg i en 1 værelses lejl. så har ikke rigtigt en mulighed for at
lukke døren til der hvor jeg sover.

Jeg ved godt at katte er nattedyr.. men er det muligt at kunne ændre på
deres søvn rutiner.. eller må jeg bare bide i det sure æble og glæde mig
til
de er lidt ældre og ikke så aktive om natten..

mine sover mest om efterdagen og inden jeg skal sove..

Nu skal det så også siges at de kun er lidt over 6 mdr gamle....

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Kate

Dato : 04-05-05 15:21

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> wrote in

> Jeg vil egentligt bare vide om det er muligt at ændre på sine
> kattes søvn rutiner.

Jeg vil sige, ja, det kan man godt. Mine sover alle om natten og er
aktive når jeg kommer hjem fra arbejde. Mit råd er at du simpelthen
leger med dem om aftenen og eftermiddagen, evt. udskyd deres
aftensmåltid til lige omkring sengetid. Det burde gøre dem trætte, så
kan du få din nattesøvn og dermed ikke blive så irriteret på kræene

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Carina Kristensen

Dato : 04-05-05 15:57

det tror jeg da at jeg vil prøve... det er nemlig lidt træls.. Lige for
tiden laver jeg heldigvis ikke så meget, men til august skal jeg på HF og

ville det være lækkert med noget ordentligt nattesøvn..