Som opfølgning på vanrøgt
Fra : Denise

Dato : 03-05-05 08:33

Som opfølgning af min tidligere tråd "vanrøgt" er der nu kommet billeder
frem af Charlotte's - alias Sascha og Sillemis - katte.
Se tråden
http://forum.katteforum.dk/forum_posts.asp?TID=1739&PN=1&TPN=1

Føj siger jeg bare, hun har overhovedet ingen ide om at være katteejer og
passe katte

Jeg håber sandelig ikke der er nogle der tør handle hos hende, bare man
kunne befri de stakkels dyr, men selvtægt koster. Hmm hvad koster det
egentlig ?

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 03-05-05 10:11

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg håber sandelig ikke der er nogle der tør handle hos hende, bare man
> kunne befri de stakkels dyr, men selvtægt koster. Hmm hvad koster det
> egentlig ?

Puha...sikke billeder....
Især den hvide ( perser ? ) - Det var til at tude over at se den....

Hvordan bar hun sig ad med at få taget billeder, uden at Katja / Charlotte
fattede mistanke ?

/ Anya

Fra : Denise

Dato : 03-05-05 10:25

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> Især den hvide ( perser ? ) - Det var til at tude over at se den....
>
> Hvordan bar hun sig ad med at få taget billeder, uden at Katja / Charlotte

Jamen, jeg tror da hun vidste det. For hun kan jo ikke se der er noget galt,
hun tror katte skal se sådanne ud

--
Hilsen Denise

Fra : AEK

Dato : 03-05-05 10:57

> Jamen, jeg tror da hun vidste det. For hun kan jo ikke se der er noget
> galt,
> hun tror katte skal se sådanne ud

Det er dog utroligt....
Jeg tror vist, at mine 3 rødder skal være glade for, at deres hjem er
her.....selvom de naturligvis er meget utilfredse - når ikke jeg overholder
fodretiderne..
Det " hårde " liv kan ses her...

http://oscarogtilde.webbyen.dk/

/ Anya

Fra : Jane :o)

Dato : 03-05-05 10:49

On 03/05/05 9:33, in article 4277293e$0$257$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg håber sandelig ikke der er nogle der tør handle hos hende, bare man
> kunne befri de stakkels dyr, men selvtægt koster. Hmm hvad koster det

Det gør godt nok ondt I maven at se de billeder...

Hmmm...

Hvad med ham "sheriffen" der tager ud og henter dyr der er forsømte??

Mvh Jane

Fra : Sascha og Sillemis

Dato : 03-05-05 11:20

> [...]
> On 03/05/05 9:33, in article 4277293e$0$257$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,

> Det gør godt nok ondt I maven at se de billeder...

Herinde er i heller ikke for kloge,men det vidste jeg jo godt...
DEN "stakkels hvide perser" er i hydrocortison behandling2,og det er
sidste uge den skal behandles....
Endviddere gider jeg ikke skrive mere her,men henviswer til
katteforum,jeg har nemlig ANDET at lave end som at skrive "det samme" på
20 forskellige forums...
JO liiiiige EN ting,jeg gav sumil LOV til at fotografere!!!!!

Med venlig hilsen
Sascha og Sillemis
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Sanni

Dato : 03-05-05 11:23

hvordan kan det så være at du henvender dig i dette forum, når du nu er så
forudindtaget omkring folks IQ???

jeg tror nemlig at det handler om noget helt andet Charlotte.
Min personlige mening er at du elsker at lave rav i gaden.
Få dig dog nogle andre og sunde interesser.
Så bliver dit liv også mere tåleligt for dig selv, og andre.

Fra : Lampen

Dato : 03-05-05 13:27

> DEN "stakkels hvide perser" er i hydrocortison behandling2,og det er
> sidste uge den skal behandles....

Hvad er hydrocortison behandling ?

Fra : Lene Hansen

Dato : 03-05-05 16:39

Det er binyrebarkhormon. Jeg tror der er ment at den får smurt øjne med en
salve med binyrebarkhormon.

Hilsen

Fra : Lene Hansen

Dato : 03-05-05 16:38

Han henter ikke "bare" dyr der er forsømte - desværre. Han gør meget for dyr
og gerne til medier og politi, uden at komme langt med det, men jeg kunne
godt tænke mig han gjorde lidt mere for at frikøbe nogle dyr. Selvom dyrene
er forsømte, må han ikke bare fjerne dem, hvis ikke ejeren giver sin
tilladelse. Loven er forkvaklet skruet sammen, men sådan er det.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 11:23

> [...]
> Som opfølgning af min tidligere tråd "vanrøgt" er der nu kommet billeder
> frem af Charlotte's - alias Sascha og Sillemis - katte.

Føj, føj, føj.

For nogle måneder siden på Animal Planet i et af de programmerhvor man
følger dyreværnspolitiet, kom de ud til en af dem der samlede dyr, men som
ikke evnede at tage sig af dem. Da blev der sagt, at det rent faktisk var en
psykisk sygdom der gjorde, at folk havde så mange dyr under kummerlige
forhold. De folk kan ikke selv se at dyrene ikke trives. De mener selv, at
dyrene er veltrimmede og stortrives. Der er intet man kan gøre eller sige
for at det går op for "samlerne", at deres dyr ikke har det godt.

- Det samme kan gøre sig gældende med Charlotte K. Blot en strøtanke.
For lige at få det på plads, så bifalder jeg på ingen måder hvad der sker på
hendes kattefabrik. Men ovenstående kan være en årsag til, at hun til
stadighed selv synes hendes katte har det godt, trods mange modbeviser.

Tilladelser fra dyrlæger og lokalbetjente giver jeg ikke noget for. Enhver
psykopat kan give myndighederne indtryk af, at alt og alle har det godt.

Stakkels katte.

Tina

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 03-05-05 11:49

Hej Denise

Fy for den lede hvor skulle hun skamme sig... Man må da kunne melde hende
til dyreværnet...
Forresten læste jeg lige din tråd: Vanrøgt og der er der flere der skriver
ff, hvad betyder det...?

Mvh Heidi

Og Charlotte K. + alle dine alias... Hvordan kan du sidde og forsvare dig,
med de billeder vi lige har set, jeg fatter det ikke.. Magen til
ondskabsfuldhed har jeg aldrig set..

Fra : Denise

Dato : 03-05-05 12:35

"Heidi Bech Petersen" <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og Charlotte K. + alle dine alias... Hvordan kan du sidde og forsvare dig,
> med de billeder vi lige har set, jeg fatter det ikke.. Magen til

Hei Heidi
Ja du har ret, hun skulle skamme sig.
ff betyder Felis Forum, www.felisforum.dk hvor mange også "huserer" inde.

--
Hilsen Denise

Fra : Tina

Dato : 03-05-05 13:44

Som altid viser den kære Charlotte at hun er udenfor pædagoisk rækkevidde,
hun må simpelthen leve i sin egen lille boble. Hvordan kan man ellers
retfærdiggøre overfor sig selv at have så mange katte og som følge deraf den
yderst sparsomme pleje og opmærksomhed den enkelte kat får! Kvinden er og
bliver ikke helt velforvaret!
/Tina

Fra : Lene Nielsen

Dato : 03-05-05 22:32

hej
jeg sidder og læser det her og får kraftig kvalme føj for den lede de katte
ville have meget bedre af at få fred det er sgu ikke et liv at give dem
hmm jeg sidder så også¨og tænker på om hun er blybber eller om hun er medlem
af en katteklub for er hun det så ville jeg da kraftig råde en eller anden
til at kontakte klubben for at få dem til at tage adfære og det ville de
gøre hurtig når der er sådan nogen billeder

knus lene
DK Anarchy

Fra : Pia Nave

Dato : 04-05-05 13:08

Lene Nielsen wrote:

> hmm jeg sidder så også¨og tænker på om hun er blybber eller om hun er medlem
> af en katteklub

JA - hun er en BYB'er! Endda den værste af slagsen! Hun mener åbenbart,
at hun kan undskylde hendes kattes kummerlige forhold med "at _nogle_ af
kattene har det godt og så bliver de endda børstet en gang imellem".
WOW, siger jeg bare!
_Nogle_ af hendes katte er såmænd også vaccineret!
Men Charlotte mener altså til stadighed, at hun er katteekspert til
fingerspidserne, og at ingen af hendes utallige katte lider nogen nød.
Men både billederne og div. difuse udtalelser fra Charlotte tyder
desværre på det modsatte!

*SUK*

--
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Mvh. Pia og 4-kløveret

Fra : Lene Vang

Dato : 04-05-05 16:18

Måske skulle charlotte kofoed / Sascha og Sillemis, bruge lidt mere tid på
alle sine katte, end have så travlt på de forskellige fora. Måske kunne det
være at kattene ville have det lidt bedre og hun vil få lidt midre kritik
omkring hendes kattes ve og vel.

Men igen det er jo kun min mening.

- Lene

Fra : Carina Kristensen

Dato : 04-05-05 18:21

Nogen der har adressen til Charlottes hjemmeside?...

Fra : Denise

Dato : 04-05-05 18:29

ja den er www.123hjemmeside.dk/chako men det er ikke altid den virker

--