de har vist misforstået noget ;o)
Fra : Kari Eiffert

Dato : 25-04-05 17:47

Tihi hvor er katte sjove Vi er lige blevet færdige med gæsteværelset. Et
værelse der er til at have overnattende gæster i ik? Næ nej. Sådan er det
ikke her i huset. En seng der er fint redt op med sengetæppe og hele
molevitten er selvfølgelig en helt ny seng til kattene Det synes de i
hvert fald De må virkelig synes vi er nogen meget søde slaver, når vi
renoverer et helt rum for deres skyld Det trøster jeg i hvert fald mig
selv med.

Kari

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 18:46

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tihi hvor er katte sjove Vi er lige blevet færdige med gæsteværelset.

*snip*

*G* Det er typisk.

Tina

Fra : Kate

Dato : 30-04-05 10:25

"Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> De må virkelig synes vi er nogen meget søde slaver, når vi
> renoverer et helt rum for deres skyld Det trøster jeg i hvert
> fald mig selv med.

Hæhæ, i er da nogel venlige slaver når i gør så meget for dem

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kari Eiffert

Dato : 30-04-05 11:43

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
> "Kari Eiffert" <kari.eiffert.nospam@mail.dk> wrote in

> Hæhæ, i er da nogel venlige slaver når i gør så meget for dem

Ja ik? De to af den gider ikke engang sove oppe hos os om natten mere. Det
er åbenbart meget bedre med deres egen seng

Kari