Hvad katten spiser :-)
Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 20:05

Andy har kastet sig over et nyt fødeemne, der bare er favoritten lige nu:

Honningmelon.

Han har lige spist næsten en kvart honningmelon, og slikket saften af de
stykker, der var til de øvrige dyr herhjemme.

Så endnu en ting er føjet til listen over, hvad katte spiser af underlige
ting

Tina

Fra : Carina Kristensen

Dato : 24-04-05 20:30

ja det er godt nok nogen sære ting de spiser... Min den ene, Bonnie....
Hun
er helt vild med rugbrød (bondebrød) og hvidt brød... Når jeg sidder og
spiser et stykke mad af en af de to slags så er hun der bare med det samme
og vil smage... Hun er helt tosset med det...

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Helle

Dato : 24-04-05 21:39

> [...]
> stykker, der var til de øvrige dyr herhjemme.
>
> Så endnu en ting er føjet til listen over, hvad katte spiser af underlige

Her er Emil VILD med aloevera drikkegel (og planten!) og lyst brød.
Sylvester derimod er mere til dåsemajs, champignoner på glas samt chokolade

Mvh Helle

Fra : Alice M

Dato : 24-04-05 21:42

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> "Tina" <wunjo(snabel-a)webspeed.dk> skrev i en meddelelse

Hæ hæ

Yrsa er tilgengælg møg-hamrende-kræsen... :)
Hun spiser tørfoder, saltskruer og geléen fra vådmad... Dimserne (kødet) fra
vådmaden spredes over hele køkkengulvet.
Hun er enormt god til at tigge, men får hun lov til at smage - nej så kan
man ikke li det.
Fisk er heller ikke noget for damen - overhovedet ikke. Hun "rynker" på
næsen (hvis man kan kalde det sådan hos katte)

Alice M

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 25-04-05 18:13

Hejsa

Den med honningmelonen kender jeg godt, det elsker Pjevs også. Jeg har
prøvet at han har listes sig op på køkkenbordet for at stjæle fra
tallerkenet.
Igår sat han lige pludseligt og tiggede ved bordet. (det er sjælden han gør
det) for at smage på noget ketjup, jo det kunne han godt li. Men det er
noget han ikke skal have for meget af.

mvh Cindie

Fra : Anette

Dato : 25-04-05 23:04

Tina wrote:
> Så endnu en ting er føjet til listen over, hvad katte spiser af
> underlige ting

Min mors gamle perser, Tikki kunne vente i timevis ved siden af komfuret,
når mor kogte suppe.
Tikki ventede på at få suppevisken, altså bundtet af krydderurter.
Hun vogtede nidkært over den varme visk overfor de andre katte og os,
faktisk det eneste tidspunkt i hende 17 år lange liv,hvor hun hvæsede af os,
var når vi kom for tæt på hendes suppevisk

En af de katte vi har nu, vores hankat, Malle spiser med største fornøjelse
peanuts og saltede mandler.

Nogle katte spiser mærkelige ting.

/ Anette
www.faarborg.dk/Malle