Pels på norsk skovkat
Fra : Brian

Dato : 24-04-05 18:54

Hejsa

Min mor har "overtaget" en norsk skovkat. Den kommer fra et hjem, hvor den
ikke havde det helt godt. Efter at nogen skød med et luftgevær efter den,
blev pelsen klippet af den, for at tjekke efter hagl. Vil pelsen på sådan en
kat gro ud igen ? Den er ikke klippet helt skaldet, men omtrent det halve af
pelsen er klippet af.
Hvis skidtet vokser ud igen, hvor længe tager det så ?

/Brian

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 24-04-05 19:17

> [...]
> halve af pelsen er klippet af.
> Hvis skidtet vokser ud igen, hvor længe tager det så ?

Nej desværre. Den vil så fremover være en halv norsk skovkat og en halv
sphynx.

.... ihverttilfald det næste lille halve årstid

Hilsen Nina

Fra : Brian

Dato : 24-04-05 19:54

Hejsa!

Nina, Tender Tribes skrev:

> Nej desværre. Den vil så fremover være en halv norsk skovkat og en
> halv sphynx.
>

> ... ihverttilfald det næste lille halve årstid

Hehe, det lyder godt den får sin pels tilbage.
Den ser lidt sølle ud med langhåret hoved/hale og en nærmest
u-pelset krop - men jeg vil da give beskeden videre til min mor.

Takker for svaret

/Brian