Dårlig lugt
Fra : David Friderichsen

Dato : 21-04-05 22:42

hej jeg har et lille problem eller også er det ikke et problem

vi har en lille mis på 8 måneder der inden for de sidste 4-5 dage om aften
har udskildt en klar slimet ildelugtende væske som jeg ikke ved hvad er

nogen der kan hjælpe mig

/David

Fra : Allan R.

Dato : 21-04-05 23:15

Hej

Personligt har jeg ikke nogen ide. Men mon ikke gruppen kan hjælpe hvis de
får mere info.

Han eller hun ?
Hvorfra på katten ?

Allan R.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-04-05 00:29

In article <Xns963FF119BCA93Davidfriderichsennet@213.155.197.138>,
David Friderichsen <david@friderichsen.net> wrote:

> vi har en lille mis på 8 måneder der inden for de sidste 4-5 dage om aften
> har udskildt en klar slimet ildelugtende væske som jeg ikke ved hvad er

Nu skriver du ikke hvorfra den væske kommer. Jeg gætter på fra urinrør
eller skede?
Det lyder måske som en betændelsestilstand, måske underlivsbetændelse
(hvis det er en pige). Det er i hvertfald nok noget du skal søge
dyrlæge med.

--
Knus fra Ann R

Fra : Jakob

Dato : 22-04-05 09:53

In article <220420050128400402%webmaster@fjernsiamis.com>,
webmaster@fjernsiamis.com says...

> Det lyder måske som en betændelsestilstand, måske underlivsbetændelse
> (hvis det er en pige

Det kan da allerhøjest være en hun ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Denise

Dato : 22-04-05 07:28

David Friderichsen wrote:
> [...]
>
> vi har en lille mis på 8 måneder der inden for de sidste 4-5 dage om
> aften har udskildt en klar slimet ildelugtende væske som jeg ikke ved

Ja, som de andre skriver hvorfra. Hvis det er afføringen der ser sådanne ud,
tyder det på mave/tarm betændelse. Det kan se ud som noget klart, slimet
noget, af og til også med lidt blod i.
En tur til dyrlægen er nødvendig for antibiotika. Men skriv noget mere.

--
Hilsen Denise

Fra : JytteJ

Dato : 22-04-05 21:25

> [...]
> har udskildt en klar slimet ildelugtende væske som jeg ikke ved hvad er

Det _kan_ muligvis være noget sekret fra analkirtlerne, som kattene bruger
til deres duftafmærkning, lugter ikke ret godt.
Men spørg hellere en dyrlæge.

Vh.
JytteJ

Fra : SMM

Dato : 04-05-05 18:27

Hej David

Ha ha...det der tror jeg måske min kæreste kender!
Er det en hankat?

Når min kæreste leger "vildt" med vores hankat skyder han engang
imellem noget hvid/gult MEGET ildelugtende af! Det er ikke rart at få
på sig...eller møblerne...eller noget andet!

Det er vidst meget naturligt...hvis det ikke er når I "leger vildt" så
smut til dyrlægen, der kan jo vær noget der irriterer ved bagdelen.

mvh
Signe M&M