POST med tekst-link
Fra : Anders Truels Nielse~

Dato : 30-05-01 11:49

Hej

Dette er måske ikke den helt rigtige gruppe, men:

Er det muligt at POST'e data med et tekst-link (og altså ikke en form)?

Jeg forestiller mig noget i retning af en form med hidden felter som bliver
submitted med et tekst-link i stedet for en submit knap.

Anders

Fra : Allan Jensen

Dato : 30-05-01 14:36

>Dette er måske ikke den helt rigtige gruppe, men:

Så lad gå da.....

>Er det muligt at POST'e data med et tekst-link (og altså ikke en form)?

Her kommer min egen lille sammensatte vejledning:

In top of document:

<script language="JavaScript">
function submitter()
{
if (validator(document.theForm))
document.theForm.submit();
}
</script>

The link that submits the form:

OBS.
"theForm" is the name of the form that is submitted, so you have
to set the form tag like this (the name can be ANY name, it doesn't
have to be "theForm"):

<form name="theForm" action=....>

Regards,
Allan Jensen