Familieforøgelsen, og hvilket køn?
Fra : dpl

Dato : 18-04-05 12:15

Hejsa
Lige en situationsrapport her fra Lolland.
Jeg har fået kigget nærmere på Raisas 4 små sibilinger, og tror jeg nu
har styr på farverne. Der lader til at være en blåtabby med hvid, en
sort-hvid, og to sorttabbyer. Men det er nu ret svært at se, synes jeg.

Til gengældt vokser de godt til. De var alle over 100g ved fødslen, og
vejede alle over 120 i går, så det går derudaf.

Men så er der jo det der med kønnene. Synes det er sværere denne gang.
Uden at afsløre hvad jeg selv tror, vil I ikke være søde at tage et kig,
og se hvad I synes? : http://www.sevastopol.dk/images/bestemmelse.jpg

Og de 4 små kan desuden ses her, fra en lidt mere flatterende vinkel
*smil* : http://www.sevastopol.dk/images/killinger2.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Camilla Baird

Dato : 18-04-05 12:36

dpl wrote:

> [...]
> og se hvad I synes? : http://www.sevastopol.dk/images/bestemmelse.jpg
>
> Og de 4 små kan desuden ses her, fra en lidt mere flatterende vinkel

Mit gæt er, at de to øverste er hankatte - de to nederste er hunkatte.
mvh Camilla

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 18-04-05 13:16

Hmm, jeg ville gætte på hanner til venstre og hunner til højre
Men det er nu meget svært at se i den mørke pels og på et lille billede.

Mvh. Else (der pt selv bakser med at bestemme mønster og med/uden sølv)

Fra : karsten & Pia

Dato : 18-04-05 13:29

> Hmm, jeg ville gætte på hanner til venstre og hunner til højre
> Men det er nu meget svært at se i den mørke pels og på et lille billede.

Ja jeg vil også sige to hanner til venstre...............og så er de andre
lidt svære at se, men mit umiddelbare gæt er en han øverst og en hun
nederst.

MVH Pia.....der bare synes det er nogen underskønne killinger.

Fra : Denise

Dato : 18-04-05 13:42

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> og se hvad I synes? : http://www.sevastopol.dk/images/bestemmelse.jpg
>
> Og de 4 små kan desuden ses her, fra en lidt mere flatterende vinkel

Kan desværre ikke hjælpe, men sikken nogle små søde misser og måsehuller
hihi

--
Hilsen Denise

Fra : dpl

Dato : 19-04-05 09:44

Slet ikke flere forslag?
Og ingen er enige med mig, ser det ud til...
Dorthe
http://www.sevastopol.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-05 10:09

--

Hej Dorthe

Jeg tror også (eller nærmere er 99,9 % sikker på), at de to til venstre er
hanner, men jeg har meget svært ved, at se dem til højre - nok mest pga.
farverne.

Kan du ikke tage nogle flere billeder ????

Mvh
Tina

--
DK Heart & Soul - Opdræt af Norske Skovkatte,
Perser/Exotic samt salg af kattelegetøj.

Fra : dpl

Dato : 25-04-05 17:54

Hej igen
Så er der nye "butt-shots". Forslag til køn modtages atter meget gerne.
Selv hælder jeg mest til, at alle fire er hanner. Men hvad siger I?

http://www.sevastopol.dk/images/killing1.jpg
http://www.sevastopol.dk/images/killing2.jpg
http://www.sevastopol.dk/images/killing3.jpg
http://www.sevastopol.dk/images/killing4.jpg

Sibilingerne er nu 11 dage gammel.

Hilsen Dorthe

Fra : Lotte Sylvan

Dato : 26-04-05 07:51

1 er en pige - resten drenge (tror jeg)

Lotte

Fra : Camilla Baird

Dato : 26-04-05 08:35

Jeg er helt enig med Lotte.
Den første er en pige - de 3 andre er drenge.
mvh Camilla

Fra : Denise

Dato : 26-04-05 08:10

> [...]
> Så er der nye "butt-shots". Forslag til køn modtages atter meget gerne.
> Selv hælder jeg mest til, at alle fire er hanner. Men hvad siger I?

Er desværre ikke godt til det.
Men altså Dorthe, vend dem lige om, jeg vil også se billeder fra den anden
ende

--
Hilsen Denise