ÅHH nej!
Fra : Carina Kristensen

Dato : 18-04-05 10:53

Ja nu har jeg fået NOK!
Min ene kat har det med at tisse på MIN dyne, MIN hovedpude...

Skide træls...Hvad skal jeg gøre for at få den til at holde op.

Før troede jeg at det var noget med tænder måske.. men har kigget... kan
ikke mærke noget løst eller nogen ting.. og nu er hun begyndt at gøre det
oftere.

I har snakket om et middel man kan sprøjte på de udsatte steder... Hvad
hedder det? og hvor købes det?

Det skal så lige siges at hun ikke er steriliseret men skal her i starten
af
maj.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-04-05 11:11

Carina Kristensen wrote:
> [...]
> Hvad hedder det? og hvor købes det?
>
> Det skal så lige siges at hun ikke er steriliseret men skal her i

jeg vil smide et kvalificeret gæt på at det skyldes at hun er fertil, og det
derfor sansyneligvis vil stoppe helt af sig selv når hun bliver
neutraliseret.... med mindre det naturligvis er blevet en vane, i så fald er
det om at bryde den vane, og der er kun en vej, at nægte hende adgang til
det sted hun tisser....
jeg tror ikke felifriend eller feliway vil virke, da hun ikke markerer for
at sætte sit territorium, men sansyneligvis tisser fordi hun er seksuelt
frustreret ;)

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Carina Kristensen

Dato : 18-04-05 11:30

Det er lidt svært at nægte hende adgang da jeg kun har en 1 værelses... Så
skal jeg smide hende ud i gangen og badeværelset... men så kan den anden
kat
jo ikke komme derud og det er jo ikke så smart..

Jeg håber virkelig på at det hjælper at få hende steriliseret... Det er så
træls når man vågner om natten/morgenen af at hun står og tisser ovenpå
min
dyne som er på mig.. Ikke særligt lækkert...

Men så må jeg jo bare bide i det sure æble en 14 dages tid... Men se
positivt på det... Jeg sover ofte i en nyvasket dyne

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 19-04-05 14:34

"Carina Kristensen" <carina_kristensen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Ja nu har jeg fået NOK!
> Min ene kat har det med at tisse på MIN dyne, MIN hovedpude...
>
> Skide træls...Hvad skal jeg gøre for at få den til at holde op.

Prøv at se i tråden fra idag den 19.4., der hedder "tæt på at blive
internatskat igen", hvor det til sidst viste sig, at det var en
blærebetændelse, der fik katten til at blive urenlig.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Carina Kristensen

Dato : 19-04-05 19:44

Begge mine misser var afsted til dyrelæge idag, den ene kom i løbetid igår
(altså den som tissede)... så det er egentligt nok derfor denm gjorde det
sådan.. Nu må jeg se tiden an og se om det holder... det håber jeg da..