VIGTIGT: Er der nogen som kender noget til~
Fra : Mia Knudsen

Dato : 17-04-05 12:20

Hej katteelskere!

Nedenstående citat er kopieret fra dk.fritid.dyr.hund og er en dialog
mellem "Punish" og Jens. Er der nogen som ved, hvad sagen drejer sig
om? Eller endnu bedre, hvem "Punish" er i virkeligheden og evt. hvor
han bor? Det kunne være utrolig fedt, hvis vi kunne finde og
politianmelde ham, hvis han altså virkelig har mishandlet killinger.
Ud fra citatet virker det jo som om, at han har benyttet killinger til
at træne jagt med sin hund. Jeg håber på nogle stærke reaktioner fra
jer og især fra de af jer, der er involveret i Inges Kattehjem.

Med venlig hilsen
Mia

Fra: Punish the deed, not the breed.
<skriv@ikke_til_denne_mail.com>
Emne: Re: Link til supertyggelegetøj
Vis detaljer
On Wed, 13 Apr 2005 21:38:41 +0200, "Pwh"

>Hvad er den af Punish, vil de ikke udleverer flere killinger fra
>Inger´s kattehjem til Pluto
>
>/Jens

nej de fik sku ondt i røven over at jeg brugte dem som hundefodder
hmm
? de er fandme så sarte de katteelskere derude

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-04-05 12:38

Hej Mia

Jeg "falder" en gang imellem ind på hunde-ng'en og det er bare Punish'
måde at være sjov på, han "driller" kattejerne og de driller ham og hans
"kamphund"

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : fam. Ager

Dato : 17-04-05 14:18

"Marianne Hellemose" <dsl189745@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mia
>
> Jeg "falder" en gang imellem ind på hunde-ng'en og det er bare Punish'
> måde at være sjov på, han "driller" kattejerne og de driller ham og hans
> "kamphund"
>
> --
> Marianne Hellemose
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"
> Mahatma Ghandi
>

>-------------------------------

ja, det er bare punish.... sort humor...

-marie

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 17-04-05 16:38

"fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> wrote in message

> "Marianne Hellemose" <dsl189745@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> ja, det er bare punish.... sort humor...
>
> -marie

Hm, med andre ord, endnu en internet-troll.
Må sgu indrømme at jeg har svært ved at se det sjove i den form for humor.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-04-05 19:11

> Hm, med andre ord, endnu en internet-troll.
> Må sgu indrømme at jeg har svært ved at se det sjove i den form for humor.

Tjah... Så længe jeg bare må spøge med tortur af spædbørn og gamle mennesker
e.l., så er jeg ligeglad...
Ligestilling... Også for racer

Fra : JR 2610

Dato : 17-04-05 22:27

Hejsa.
"Punish" som vi kalder ham i hundeng'en har forpestet fora'et i de seneste
år! hans såkaldte humor begrænser sig til kvinder, katteejere,
ikke-etniske-danskere, og mennesker, der ikke kan se det vidunderlige i
kamphunderacerne... læg dertil at han absolut også har for vane at modsige
selv _meget_ dygtige hundefolk (trænere, adfærdsbehanslere osv osv), så har
jeg vel fået givet katteng'en en ide om hvad slags menneske der er tale
om....
Manden er ejer af en engelsk Staffordshire terrier (med stamtavle og hele
svineriet), er kraftig modstander af "udstillingshalløj'et", fatter ikke at
kamphunde også kan være sociale hunde, der sagtens kan omgåes med ikke kun
deres artsfæller men også kønsfæller...
og så videre.... *suk*

Han er uden tvivl en del af årsagen til at hundeng er degeneret fra et fora,
hvor man virkelig diskuterede træning, metoder/udførelse, adfærd osv til
hvad ng'en er idag... nemlig en lille lukket klub, hvor mennesker der siger
ham imod omgående svines til med nogle af sprogets mindre pæne blomster
Enkelte har kunnet bevare en vis form for respekt fra ham... aner ikke
hvordan... jeg var i lang tid en af dem
Men filmen knækkede for mig, da han (af ren og skær provokation og "for
sjov") i sin signatur linkede til en kendt kattehader side, hvor psykopater
pralede af deres kattemishandling!
Siden da har jeg ikke været bruger af hunde-ng... jeg kigger kun derind af
og til...

Ann K

Fra : Kate

Dato : 17-04-05 23:51

"JR 2610" <tsars (bingobongo) @os.dk> wrote in

> "Punish" som vi kalder ham i hundeng'en har forpestet fora'et i de
> seneste år!

Jeg har aldrig været i hundegruppen, men jeg synes "navnet" virkede
bekendt alligevel. Jeg aner ikke i hvilken sammenhæng jeg har mødt ham,
men han ligger trygt og godt på bunden af mit killfilter, som en af de
udvalgte der aldrig kommer op derfra igen.
Man kan så sige til hans fordel at han åbenbart ikke skifter navn hele
tiden bare for at undgå folks filtre som andre gør. Jeg kan
tidsindstille mit filter og nogle får bare en time-out når jeg bliver
træt af dem, men skifter de navn hele tiden risikerer de livstid i mit
filter

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 18-04-05 07:19

Kate skrev
<Jeg har aldrig været i hundegruppen, men jeg synes "navnet" virkede bekendt
alligevel. Jeg aner ikke i hvilken sammenhæng jeg har mødt ham, men han
ligger trygt og godt på bunden af mit killfilter, >

*GG* så vidt jeg husker var der for et par år siden en debat om katte i
hundegruppen, som blev crossposted til kattegruppen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Mia Knudsen

Dato : 18-04-05 11:02

Hejsa alle

Tak for jeres svar! Det var dejligt at få sat tingene på
plads, og at høre sagen kun drejede sig om en spøg - selvom det
ikke var en af de allermest taktfulde. Som ny på nyhedsgrupperne
kan det jo godt være svært at skelne skidt fra kanel. Tror også
jeg vil forsøge mig med det "kill-filter"

Mange hilsener fra
Mia