muse-problem
Fra : JG

Dato : 30-05-01 12:25

Efter at have skiftet batteri virker hjulet på min Logitech Cordless
Mouseman Wheel pludselig ikke mere. Før har jeg kunnet scrolle med hjulet,
men nu vil den ikke mere...???

hilsen
Joel

Fra : ingeborg jacobsen

Dato : 30-05-01 18:56

Hej Joel,

Et skud i tågen.
Er srollfunktionen noget den er konfigureret til senere? Så har den måske
glemt
denne indstilling, da den fik skiftet batteri.
--
med venlig hilsen,
ingeborg

Fra : Morten B

Dato : 02-06-01 01:20

"JG" <jgood@post7.tele.dk> wrote in message
> Efter at have skiftet batteri virker hjulet på min Logitech Cordless
> Mouseman Wheel pludselig ikke mere. Før har jeg kunnet scrolle med hjulet,
> men nu vil den ikke mere...???

Prøv at connecte musen igen.

/Morten