Kattegrus
Fra : Piea

Dato : 14-04-05 16:10

Hej allesammen

Findes der mon noget specielt kattegrus, som ikke hænger fast under kattens
poter? Min kæreste er ved at være træt af grus i hele lejligheden!
(vi har en måtte foran kattetoilettet, men det er desværre ikke nok)

Hilsen Piea

www.123hjemmeside.dk/ragdoll

Fra : Bettina Hansen

Dato : 14-04-05 16:18

Hej Piea

Piea wrote:
> Findes der mon noget specielt kattegrus, som ikke hænger fast under kattens
> poter? Min kæreste er ved at være træt af grus i hele lejligheden!
> (vi har en måtte foran kattetoilettet, men det er desværre ikke nok)

Har I prøvet med træpiller? Jeg synes ikke at det bliver slæbt ud af
kassen på samme måde som grus gør ;) Og nogle er rigtig glade for det
(jeg var nu ikke selv udelt begejstret). Men hvis I ikke har prøvet det
kunne I da give det et forsøg og se om det var noget for jer ;)

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Piea

Dato : 14-04-05 17:57

Hej Bettina

Mange tak for svaret - hvor kan det købes henne??

Fra : Ida

Dato : 14-04-05 18:16

--

> [...]
> var nu ikke selv udelt begejstret). Men hvis I ikke har prøvet det kunne
> da give det et forsøg og se om det var noget for jer ;)

Hej begge

Jeg bruger selv træpiller og er ganske godt tilfreds alt i alt, men man
skal
kunne leve med savsmuld på tæpperne og i kattenes pels
Jeg køber brændelspiller hos en større grovvarebutik og giver 28 kr for 16
kilo. Det skal skiftes oftere end hvis jeg brugte klumpende grus, men der
er
meget at spare, kattene er tilfredse og det støver ikke, men dufter
dejligt
af træ..i hvert tilfælde lige når der hældes op

Ida

www.maine-coons.dk

Fra : Tina & Lasse

Dato : 15-04-05 09:08

Vi bruger noget stærkt klumpende kattegrus der hedder Lindocat, det kan
købes i petworld. Vi har slet ikke problemer med at de slæber gruset med
rundt i lejligheden. Det klumper meget kraftig og er derfor meget
økonomisk
i brug. Vi bruger en pose med 20L på 1 - 1½ måned, der er ca. til 3 gange
hvor man tømmer kattebakken helt og opfyldning igen... Det tager lugt og
vi
er meget glade for det...
Det første vi købte var noget i bilka og det var ikke godt, det klumpede
kun
lidt og det tog ikke lugten... Kan ikke huske hvad det hed.

Vi kan klart anbefale lindocat det koster omkring 70 - 80 kr for en pose.

Hilsen
Tina og Lasse.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk